کد خبر : 233950
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 1:03
-

غیاثی: این پیروزی را به هواداران قمی هدیه می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند

غیاثی: این پیروزی را به هواداران قمی هدیه می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با اشاره به حضور پرشور هوادارن قمی در ورزشگاه گفت: از هوادارن با معرفت قمی تشکر می‌کنم که این هفته هم تیم را تنها نگذاشتند، این ۳ امتیاز را به هوادارن هدیه می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سید وحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در پایان بازی هفته سوم فردوس قم و فرش‌آرا مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قم بیان کرد: همانطور که دیروز در مصاحبه‌ام گفتم تیم فرش‌آرا بازی راحتی در مقابل ما نخواهد داشت، قبل از بازی با بازیکنان و کادر فنی متحد شدیم تا برای پیروزی و شاد کردن دل هوادارن قمی در مسابقه حاضر شویم.

وی ادامه داد: به نظرم هر دو تیم نمایش خوبی را از خود برجای گذاشتند و من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، می‌توانستیم بیش‌تر از ۴ گل بزنیم اما خب با بدشانسی رو به رو شدیم. از هوادارن با معرفت قمی تشکر می‌کنم که این هفته هم تیم را تنها نگذاشتند، این ۳ امتیاز را به هوادارن عزیز خودمان هدیه می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در خصوص عملکرد داوری افزود: به نظرم داور توانست بازی را با این همه حواشی به خوبی مدیریت کند، در صحنه‌ای هم که نیمکت فرش‌آرا معترض بود انصافا اتفاق خاصی رخ نداد و من تصمیم داور را تحسین می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.