کد خبر : 234526
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401 - 23:34
-

تقی‌پور: مقاومت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/ از بازیکنانم راضی هستم

تقی‌پور: مقاومت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/ از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان گفت: با توجه به شکستی که تیم مقاومت در ثانیه آخر داشت باید بگویم این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور بعد از پیروزی یک بر صفر تیم مس مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: بچه‌ها امروز بازی را خیلی خوب شروع کردند و تا آخرین لحظه جنگیدند و جا دارد از آنها تشکر کنم. از حضور تماشاگران اندکی که در سالن بودند برای حمایت از هر دو تیم تشکر می‌کنم. ما این بازی را از قبل پیش‌بینی کرده بودیم و روی آن برنامه داشتیم. 

وی افزود: متأسفانه در هفته قبل ما یک شکست ناباورانه داشتیم که این موضوع کمی روی بازیکنانم تأثیرگذار بود و می‌دانستیم بازی در کرج مقابل تیم خوب مقاومت سخت است و همانطور که همگان شاهد بودید در این بازی شانس با ما یار نبود و ما چند موقعیت گل خوب را از دست دادیم. 

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان گفت: ان‌شاءالله سعی می‌کنیم که در ادامه لیگ از این بدشانسی‌ها تیم مس را دربیاوریم و بتوانیم کار تیم‌ها را در همان ابتدای بازی تمام کنیم و مثل بازی امروز کار به ثانیه آخر کشیده نشود.

تقی‌پور در ادامه عنوان کرد: من بازی‌های مقاومت را سال گذشته دیده بودم اما امسال واقعاً این تیم با انگیزه و با جان و دل همانطور که همه دیدند بازی کردند و نشان دادن که تیم جوان و خوبی هستند و مطمئن باشید این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای زدن دارد و هر تیمی که در کرج با این تیم بازی داشته باشد به مشکل می‌خورد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا قهرمان می‌شوید یا خیر، گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم قهرمان شویم اما این لیگ فرسایشی است و درست نیست که بتوان این صحبت را کرد چه تیمی قهرمان است. همانطور که امروز دیدید که بازیکنانم تا لحظه آخر تلاش کردند و توانستند در ثانیه آخر گل برتری را به ثمر برسانند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.