کد خبر : 234520
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401 - 23:28
-

داور سرشناس ایران در آستانه از دست دادن جام جهانی/ شرط عجیب فیفا برای قضاوت!

داور سرشناس ایران در آستانه از دست دادن جام جهانی/ شرط عجیب فیفا برای قضاوت!

آیا فدراسیون فوتبال بین دو داور زن خود تبعیض قائل شده که گلاره ناظمی توانسته مسابقات فوتسال مردان را قضاوت کند اما مهسا قربانی به دلیل قضاوت نداشتن در مسابقات مردان، در معرض از دست دادن شانس قضاوت در جام جهانی است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،مهسا قربانی، داور بین‌المللی فوتبال زنان، چندی پیش در مصاحبه‌ای از خطری که سهمیه قضاوتش در جام جهانی فوتبال زنان را تهدید می‌کند، گفته بود. این سهمیه به دلیل قضاوت نکردن او در مسابقات فوتبال مردان، در خطر قرار گرفته است و فدراسیون فوتبال هیچ حمایتی از او برای قضاوت در تورنمنت‌های فوتبال مردان در کشورهای همسایه نداشته است.

همزمان با این گلایه‌ها این سوال مطرح می‎شود که چرا شرایط قضاوت برای فوتسال مردان برای گلاره ناظمی فراهم شده بود اما مهسا قربانی، به دلیل محروم بودن از این امکان، با احتمال از دست رفتن شانس قضاوت در جام جهانی رو به روست؟

گلاره ناظمی در پاسخ به این سوال به خبرنگار خبرورزشی می‌گوید: «من در جریان جزییات مشکل خانم قربانی نیستم اما درباره خودم می‌توانم بگویم که برای قضاوت در مسابقات فوتسال مردان، من ابلاغیه کنفدراسیون فوتبال آسیا را داشتم و طبق همان ابلاغیه این رقابت‌ها را قضاوت کردم اما مورد خانم قربانی متفاوت است.»

ناظمی می‌گوید: «البته عجیب است که با توجه به اینکه قرار است ایشان جام جهانی فوتبال زنان را قضاوت کنند، فیفا برای‌شان شرط قضاوت در مسابقه فوتبال مردان را گذاشته است. به هرحال من در جریان این موضوع نیستم.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.