کد خبر : 234524
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401 - 23:24
-

صبوری: کاترین در آمل برای هر تیم خطرناک است/ از تیم داوری راضی‌ام

صبوری: کاترین در آمل برای هر تیم خطرناک است/ از تیم داوری راضی‌ام

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: داوری امروز عملکرد خوبی داشتند و در صحنه‌هایی برای هر دو تیم مشکل ایجاد کردند، اما در کل عملکرد داوری قابل قبول بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین صبوری بعد از پیروزی ۳ بر ۲ سن‌ایچ مقابل قند کاترین آمل اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت در نیمه اول تیم ما برتر زمین بود و اگر بازیکنانم موقعیت‌ها را به گل تبدیل کرده بودند می‌توانستیم با گل‌های بیشتر پیروز میدان شویم.

وی افزود: در نیمه دوم کاترین بازی را خوب شروع کرد و این نیمه را در دست گرفت و خدا را شاکریم در این شرایط جوی و شرجی هوا در آمل با توجه به اینکه به بازیکنانم فشار زیادی وارد شد توانستیم پیروز شویم و جا دارد از  همه آنها  تشکر کنم. 

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: سه امتیاز این بازی برای ما  خیلی مهم است و می‌تواند در رسیدن به اهدافی که داریم به ما کمک کند. مطمئن باشید تیم‌هایی که در مقابل کاترین در آمل حضور پیدا می‌کنند کار سختی پیش‌رو دارند. تیم آمل تیمی خوب و آینده‌دار است.

صبوری در مورد عملکرد داوری عنوان کرد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. درست از در بعضی از صحنه‌ها برای هر دو تیم مشکلات وجود داشت اما این یک امر طبیعی در بازی است اما در کل به داوران این دیدار خسته نباشید می‌گویم.

وی همچنین در مورد بازی هفته پنجم مقابل فرش‌آرا اظهار داشت  باید در طول هفته بازیکنانم ریکاوری کنند. تیم فرش‌آرا تیم خوب و جوانی است و امیدوارم در آن بازی پیروز شویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.