کد خبر : 235306
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 18:49
-

مروتی: مهم قهرمانی گیتی‌پسند است/ در تیم ملی نباشم هم برای همه آرزوی موفقیت می‌‌کنم

مروتی: مهم قهرمانی گیتی‌پسند است/ در تیم ملی نباشم هم برای همه آرزوی موفقیت می‌‌کنم

علی مروتی، ستاره تیم گیتی‌پسند درباره شرایط خود در این تیم اصفهانی و لیگ برتر فوتسال به صحبت پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی مروتی در خصوص وضعیت گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: اوضاع‌مان خوب است و به دنبال قهرمانی هستیم. یک شکست در مسیر ما خللی ایجاد نکرده و تا پایان لیگ چندین هفته باقی مانده است. از قهرمانی دور نیستیم و می‌توانیم فاصله را برای قهرمانی جبران کنیم.

وی که در دیدار مقابل فولاد زرند عملکرد خوبی داشت و به طور مشترک در صدر جدول آقای گلی حضور دارد درباره شرایط خود گفت: آقای گلی من به عنوان یک شخص اهمیت چندانی ندارد و قهرمانی تیم در اولویت است. چیزی که با تمام وجود برای آن تلاش می‌کنیم. سوپرگل به فولاد زرند؟ آن گل شانسی نبود و بارها آن را تمرین کرده‌ام. چندین بار هم چنین گل‌های به ثمر رسانده‌ام.

بازیکن گیتی‌پسند درباره کار با محمد کشاورز عنوان کرد: کار زیر نظر او لذت‌های خاص خود را دارد. کشاورز خودش از بازیکنان بزرگ فوتسال بوده و شرایط را می‌شناسد. امیدواریم بتوانیم امسال کنار او قهرمانی را جشن بگیریم.

مروتی درباره جدایی ستاره تیم‌شان گفت: سعید احمد عباسی بازیکن بسیار بزرگی است و لایق بهتر‌ین‌ها. با جدایی او ممکن است فشار زیادی را متحمل شویم اما سعی می‌کنیم در نهایت جام را به دست آوریم. شرایط برای لژیونر شدن ایرانی‌ها فراهم شده؟ بازیکنان بسیار خوبی داریم که همه می‌توانند پله‌های ترقی را طی کنند. خودم اما به شخصه فعلا به لژیونر شدن فکر نمی‌کنم. به تازگی از ساوه به اصفهان آمده‌ام و در حال خو گرفتن به شرایط هستم.

آقای گل فوتسال با ۶ گل زده تا این لحظه در خصوص جام ملت‌های آسیا گفت: وحید شمسایی یکی از بزرگان فوتسال است. اولویت او در تیم ملی جوانگرایی است و می‌خواهد نسل جدیدی را در تیم ملی به کار ببرد. امیدوارم هر بازیکنی به تیم ملی دعوت می‌شود موفق باشد. تمام تلاشم را می‌کنم به تیم ملی دعوت شوم اما اگر چنین اتفاقی نیفتاد هم برای ملی‌پوشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

مروتی درباره بازی پیش رو مقابل کراپ اظهار داشت: بازی بسیار سختی داریم اما فکر می‌کنم هر تیمی کمتر اشتباه کند می‌تواند برنده شود. چیزی که درصدد آن هستیم تا با از بین بردن فاصله به صدر برسیم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.