کد خبر : 235338
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 14:45
-

احتمال لغو حضور تماشاگران در سالن‌های فوتسال/ جابری: باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال با ما همکاری نمی‌کنند

احتمال لغو حضور تماشاگران در سالن‌های فوتسال/ جابری: باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال با ما همکاری نمی‌کنند

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت که ممکن است دیدارهای لیگ برتر در هفته‌های آینده، بدون تماشاگر برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،هواداران تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان در دیدار روز گذشته (جمعه) تیم خود مقابل گیتی‌پسند اصفهان، حضور پُررنگی در سالن یادگار امام (ره) الوند داشتند و بیشتر از ۳۰ درصد از سکوهای سالن را پُر کردند. بازیکنان تیم گیتی‌پسند هم در اعتراض به این موضوع، بیشتر از ۱۵ دقیقه زمین را ترک کردند.

همچنین در زرند و بندرعباس نیز قانون ۳٠ درصدی تماشاگران رعایت نشد تا سازمان لیگ نیز مجبور به واکنش شود.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال که در سالن حاضر بود، در این باره اظهار داشت: مطابق قانون، تماشاگران باید به میزان ۳۰ درصد به ورزشگاه‌ها بیایند و این مصوبه ابلاغ شده است. با این حال هواداران به اندازه ۸۰ درصد گنجایش مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) در سالن بودند. متأسفانه باشگاه‌ها و هیئت‌های استانی با ما همکاری نمی‌کنند. این دو نهاد وظیفه دارند با همکاری نیروی انتظامی، قانون ۳۰ درصد را رعایت کنند که این اتفاق رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به احتمال لغو حضور هواداران در سالن‌ها گفت: سازمان لیگ فردا (یکشنبه) تصمیم نهایی خود را می‌گیرد که لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار شود یا خیر. متأسفانه تنها دو یا سه تیم از ۱۴ تیم لیگ برتری، قانون حضور ۳۰ درصدی تماشاگران را اجرا می‌کنند و کار ما واقعاً مشکل است.

سرپرست سازمان لیگ در ادامه تصریح کرد: وقتی داوران و مسئولان برگزاری بازی وارد سالن می‌شوند، شرایط بازی باید مهیا شود و این سختی‌ها وجود دارد. مصوبه ۳۰ درصد ابلاغ شده و با توجه به اینکه بیشتر سالن‌ها متعلق به ادارات کل ورزش و جوانان است، نیاز به همکاری این عزیزان داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.