کد خبر : 235954
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 20:48
-

غیاثی: آنالیز خوبی از حریف داشتیم

غیاثی: آنالیز خوبی از حریف داشتیم

سرمریی تیم فوتسال فردوس قم گفت: آنالیز خوبی از حریف داشتیم و تا حدود ۶ دقیقه پایانی فکر می‌کنم به اهدافمان رسیدیم، اما معتقدم پنالتی اعلام شده برای حریف درست نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید غیاثی، شامگاه(چهارشنبه، ۲۶ مرداد) پس از شکست ۲ بر صفر برابر گیتی‌پسند اصفهان، مدافع عنوان قهرمانی در چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتسال درباره بازی، اظهار کرد: به گیتی‌پسند پسند تبریک ویژه می‌گویم که تیم تاکتیکی با کادر فنی قابلی دارد. ما نیز آنالیز قوی روی تیم اصفهان داشتیم و فکر می‌کنم تا ۶ دقیقه پایانی به اهدافمان رسیدیم.

وی افزود: با نفراتی که داریم بازی خوبی انجام دادیم و حداقل ۲ موقعیت جدی ایجاد کردیم که اگر دروازه‌بان گیتی‌پسند عکس‌العمل نشان نمی‌داد، به گل تبدیل می‌شد.

سرمریی تیم فوتسال فردوس قم تاکید کرد: کارمان سخت بود و بیش از این نتوانستیم مقاومت کنیم. از فقدان بازیکن رنج می‌بریم.

غیاثی در خصوص عملکرد خوب دروازه‌بانش، توضیح داد: آنالیز خوبی از حریف داشتیم و می‌دانستیم که بازیکنان دریبل‌زن و تکنیکی دارند و سعی کردیم همه فضاها را ببندیم. 

وی ادامه داد: گل اول تقریبا اتفاقی بود و پس از برخورد به بازیکن وارد دروازه شد. البته فوتسال همین است، اما می‌توانستیم حداقل یک امتیاز در اصفهان بگیریم. 

غیاثی با اشاره به کارت قرمزی که در زمان اعلام پنالتی دریافت کردند، تصریح کرد: هیچ موقع به داوری اعتراضی نکرده و درباره عملکردشان نظر داده‌ام، اما این بار صد در صد می‌گویم که پنالتی نبود. فیلم بازی بازدید شود، اگر پنالتی بود، فوتسال و ورزش را کنار می‌گذارم. به هر حال به رأی داور احترام گذاشتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.