کد خبر : 236071
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 17:43
-

بزوال: سازگاری با لیگ برتر مهمترین اصل موفقیت‌مان است/تلاش بازیکنان و حمایت مدیریت و پشتیبانی هواداران سه اصل مهم در موفقیت است

بزوال: سازگاری با لیگ برتر مهمترین اصل موفقیت‌مان است/تلاش بازیکنان و حمایت مدیریت و پشتیبانی هواداران سه اصل مهم در موفقیت است

سرمربی تیم فوتسال صنایع هرمزگان گفت: به لحاظ هماهنگی در شرایط ایده آل هستیم اما نیاز به سازگاری با سطح مسابقات لیگ برتر داریم و بازی به بازی روند رو به رشدی داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هادی بزوال پس از پیروزی تمیش برابر سفیر گفتمان تهران اظهار داشت: می دانستیم سفیر گفتمان تیم خوبی است و با استفاده از مهره های کلیدی می تواند دردسر ساز باشد.

وی با بیان اینکه در طول هفته دو تا سه جلسه تمرین مناسب برگزار کرده و نقاط قوت و ضعف حریف را به خوبی آنالیز کردیم، اظهار کرد: دراین تمرینات هم به لحاظ ریکاوری بدنی و کارهای تاکتیکی دفاعی و هجومی مناسبی پشت سر گذاشتیم و با تحلیل مناسب از سیر گفتمان وارد زمین شدیم.

بزوال با اشاره به اینکه بازیکنان به خوبی دستورات تاکتیکی کادرفنی را در زمین پیاده کردند، عنوان کرد: به لحاظ هماهنگی در شرایط ایده آل هستیم اما نیاز به سازگاری با سطح مسابقات لیگ برتر داریم و بازی به بازی روند رو به رشدی داریم.

وی ادامه داد: از لحاظ آمادگی جسمانی و قوای فنی نیز روز به روز بهتر می شویم و با وجود تجربه اولین فصل حضور در لیگ برتر، صنایع هرمزگان توانسته به نوعی پدیده مسابقات لقب بگیرد.

سرمربی تیم فوتسال صنایع هرمزگان با بیان اینکه اصل کار همان سازگاری نسبت به سطح مسابقات لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: تلاش بازیکنان و حمایت مدیریت و پشتیبانی هواداران سه اصل مهم در موفقیت تیم صنایع هرمزگان بوده است.

وی اضافه کرد: تعطیلی مسابقات می تواند سبب ریکاوری مناسب بازیکنان صنایع هرمزگان شود زیرا فاصله اتمام مسابقات لیگ یک و آغاز لیگ برتر زمان اندکی بود و همین امر کمی خستگی را در بین بازیکنان به وجود آورده بود که این تعطیلی می تواند به کمک مان بیاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.