کد خبر : 236068
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 13:42
-

دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال با ۲ تیم لیگ برتری

دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال با ۲ تیم لیگ برتری

تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از شرکت در رقابت‌های ۶ جانبه تایلند قرار است روز سیزدهم شهریور به مصاف سن ایچ ساوه برود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  تیم ملی فوتسال کشورمان برای آماده سازی و حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار است نوزدهم شهریور در تورنمنت ۶ جانبه تایلند شرکت کند. شاگردان شمسایی پیش از شرکت در این تورنمنت قرار است ۲ بازی دوستانه هم با ۲ تیم لیگ برتری انجام دهند. ملی پوشان فوتسال ایران روز‌های هفتم و سیزدهم شهریور ۲ دیدرا دوستانه انجام خواهند داد که حریف هفتم شهریور هنوز مشخص نشده است، اما روز سیزدهم در تهران به مصاف سن ایچ ساوه خواهند رفت.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگویی ضمن تایید این مطلب گفت: ابتدا از مجموعه سن ایچ ساوه تشکر می‌کنم. من سال‌ها ست که با حمید طاهری (سرپرست تیم فوتسال سن ایچ ساوه) دوست هستم. همچنین صحبتی که با مدیریت باشگاه و به خصوص حسین صبوری سرمربی این تیم انجام دادم، قرار شد سیزدهم شهریور در تهران یک بازی درون اردویی با این تیم برگزار کنیم. سن ایچ یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر است و از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد. به طوری که ۳ بازیکن این تیم هم اکنون در تیم ملی حضور دارند و فکر می‌کنم بازی خوبی باشد. همچنین هنوز حریف هفتم شهریور مشخص نشده و فکر می‌کنم امروز بعد از صحبت با کادرفنی حریف آن روز هم مشخص شود.
 
تیم ملی فوتسال کشورمان روز هفدهم شهریور برای حضور در رقابت‌های ۶ جانبه تایلند عازم این کشور خواهد شد. در این رقابت‌ها علاوه بر ایران و تایلند، تیم‌های ویتنام، مغرب، فنلاند و موزامبیک نیز حضور خواهند داشت. ملی پوشان فوتسال کشورمان بعد از این بازی‌ها روز ۲۶ شهریور به ایران باز خواهند گشت و اول مهر عازم کویت محل برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.