کد خبر : 236050
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 شهریور 1401 - 8:33
-

شمسایی: دوره حرف قشنگ زدن و عمل نکردن گذشته است/ رییس فدراسیون باید خدمت کند

شمسایی: دوره حرف قشنگ زدن و عمل نکردن گذشته است/ رییس فدراسیون باید خدمت کند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال نباید حرف‌هایی بزند که نمی تواند به آن‌ها عمل کنند زیرا دوران این کارها گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال که یک حق رای در انتخابات هشتم مهر ریاست فدراسیون فوتبال دارد، در خصوص کاندیدای اصلح برای ریاست فدراسیون فوتبال توضیح داد: این حرفی که می‌زنم نظر شخصی من است. هم تاج که ریاست فدراسیون را در گذشته بر عهده داشته است، هم ماجدی که اکنون سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد و هم عزیز محمدی که سابقه کار در سازمان لیگ را دارد، اشراف زیادی به فوتبال دارند و من هم با هر سه این بزرگواران دوست و رفیق هستم. کسی باید این مسئولیت را قبول کند که بخواهد خدمت کند. من از زمان ریاست مصطفوی وارد این چرخه شدم و روسایی چون صفایی فراهانی، دادگان، کفاشیان،تاج، عزیزی‌خادم و حالا ماجدی را دیده‌ام و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با آن‌ها کار کرده‌ام. همه این عزیزان نقص‌ها و خوبی‌هایی داشته‌اند. از کسانی که وارد این گود شده‌اند تقاضا دارم ماهیت گذشته خود را فراموش نکنند.

او ادامه داد: در ۲ سال و نیمی که فرصت دارند، حرف های قشنگ قبل از انتخاباتشان را فراموش نکنند. اگر کار عملیاتی نمی‌توانند انجام دهند، نیازی نیست درباره آن حرف بزنند و وعده و وعید دهند. قول کارهایی را بدهند که زورشان می‌رسد انجام دهند. این فدراسیون به کسی نیاز دارد که کار کند و بخواهد فوتبال و فوتسال را پیشرفت دهد. دیگر زمان زدن حرف‌های قشنگ و عمل نکردن به آن‌ها گذشته است. من چون حق رای دارم، حسابی به این موضوع فکر خواهم کرد و حرف‌ها و صحبت‌های این سه عزیز را بررسی می‌کنم و از سایر دوستان که حق رای دارند از جمله رفقایی که در هیات‌های استانی هستند می خواهم که آن‌ها نیز در راه خدمت به فوتبال و فوتسال رای بدهند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتسال از امروز (چهاشنبه) اظهار کرد: من از تمام مربیان باشگاه‌ها که با ما همکاری می‌کنند، تشکر می‌کنم. حدود یک سال است که کار بزرگی را شروع کرده‌ام و سعی می‌کنم جوانان را وارد بدنه اصلی فوتسال کنم. به هر حال من با این شعار و این تفکر هدایت تیم ملی را در دست گرفتم و به نظرم تیم ملی فوتسال به چنین چیزی احتیاج داشت.

وی ادامه داد: در بین بازیکنان دعوت شده، من بازیکن متولد ۸۳، ۸۰ و ۷۹ دارم. به هر حال این کاری که شروع شده، کار دشوار و سختی است. من می‌توانم هنوز هم از بازیکنان ۲۰۱۶ که ستاره های بزرگی بودند یعنی امثال حسن‌زاده‌ها، مهدی جاویدها و دیگر بازیکنان طلایی آن نسل استفاده کنم و مطمئنم که کمک زیادی به تیم ملی خواهند کرد اما با احترام به بزرگ‌ترها، باید راه را برای جوانان باز کنیم که حداقل تا ۱۰ یا ۱۵ سال آینده بتوانیم تیم ملی‌ای داشته باشیم که مدعی اصلی کسب مدال و رفتن روی سکو باشند. اگر چنین چیزی می‌خواهیم، از همین امروز باید شروع کنیم و انداختن کار به فردا و پس فردا اشتباه است.

شمسایی اضافه کرد: ما از امروز کار خود را آغاز می کنیم و حدود ۱۳ روز تمرین خواهیم کرد و سپس با ۲۵ بازیکن راهی تورنمنت دوستانه تایلند می‌شویم و بیست و ششم هم برمی‌گردیم و بعد از ۲ روز استراحت در تهران برای جام ملت های آسیا به کویت خواهیم رفت و تمرینات خود را در این کشور پیگیری می‌کنیم. تاکنون خدا را شکر مصدومیتی نداشته‌ایم. ۲۵ نفر را برای مسابقات تایلند انتخاب کرده‌ایم که بعید می‌دانم تغییر خاصی رخ دهد مگر این که تنها یک جابجایی داشته باشیم. با مربیان تیم یعنی نظری و سفال‌منش که به ایران باز خواهد گشت یک جلسه حضوری می‌گذاریم و همه چیز را بررسی خواهیم کرد. البته پیش از این هم چند جلسه به صورت آنلاین داشتیم و درباره نقاط قوت و ضعف بازیکنان صحبت کردیم. فدراسیون هم خدا را شکر تاکنون کارش را انجام داده و تمام حق و حقوق مربیان را پرداخت کرده است. همچنین اصولی قول داده تا پاداش مرحله مقدماتی را پیش از شروع مسابقات پرداخت کند. ما اندازه توانمان برای موفقیت تیم ملی تلاش خواهیم کرد. ما عرصه را برای جوانان، فراخ می‌کنیم. این وظیفه من و ادای دین من به تیم ملی و فوتسالی است که سال‌هاست در آن حضور دارم و به من اعتبار بخشیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.