کد خبر : 235194
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 23:16
-

افضلی در گفتگو با Fut5al :

در مورد بیماری من بزرگنمایی شد/ هفته آینده به نیمکت گهرزمین برمی‌گردم/ قلعه‌نویی لطف بزرگی به من کرد

در مورد بیماری من بزرگنمایی شد/ هفته آینده به نیمکت گهرزمین برمی‌گردم/ قلعه‌نویی لطف بزرگی به من کرد

سرمربی گهرزمین سیرجان گفت: متاسفانه در مورد مشکل عارضه روده من بزرگنمایی صورت گرفت والا اکنون پس از عمل جراحی شرایط خوبی دارم.

حسین افضلی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از ماه گذشته متوجه مشکلی در روده بزرگ خود شدم که بلافاصله پیگیری‌های لازم را شروع کردم و هفته گذشته نیز پلیپی که ایجاد شده بود را تحت عمل جراحی قرار دادیم. نمونه‌هایی هم که برداشته شده مشکل حادی ندارد و به لطف خدا و ائمه در وضعیت جسمانی خوبی بسر می‌برم. 

 

او افزود: همین جا باید از امیر قلعه‌نویی عزیز که برای هماهنگی و گرفتن وقت از پزشک حاذق لطف بزرگ و کمک زیادی به من کرد و همچنین وحید شمسایی که بشدت پیگیر کارم بود و حسین شمس که مدام جویای حالم شد و همچنین محمد هاشم‌زاده و دیگر عزیزان تشکر ویژه‌ای داشته باشم ضمن اینکه دکتر خضر‌ی‌پور و بهبودی نیز زحمات زیادی برای من کشیدند تا عمل جراحی‌ام به خوبی در تهران انجام شود. 

 

سرمربی گهرزمین سیرجان با تمجید از پشت گرمی ویژه این باشگاه، تصریح کرد: آقای سلیمان‌زاده و خزایی از مدیران گهرزمین به من دلگرمی زیادی دادند، خصوصا مدیرعامل باشگاه که در شرایطی که نمی‌دانستم چه شده و استرس داشتم به من گفت که با هم شروع کرده‌ایم و تا قهرمانی آسیا هم با هم خواهیم ماند. این همدلی ارزشمند است و امیدوارم بتوانیم با استفاده از این فاکتور بااهمیت، رده‌های بالاتری را در ادامه لیگ یا سال‌های پیش‌رو تصاحب کنیم. 

 

افضلی افزود: اکنون مشغول دوران نقاهت پس از عمل جراحی خود هستم اما به یاری خدا و لطف ائمه اطهار هفته آینده بر روی نیمکت تیم گهرزمین سیرجان حاضر خواهم شد. گرچه که در اولین سال حضور در لیگ‌برتر جایگاه ارزشمند پنجمی را تا اینجا در اختیار داریم اما هنوز برنامه‌های زیادی داریم که پله به پله جلو خواهیم رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.