کد خبر : 239986
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اسفند 1401 - 10:31
-

اصولی: نشان دادیم شکست قبلی به ژاپن حادثه بود/ ایران همچنان در قله فوتسال آسیاست

اصولی: نشان دادیم شکست قبلی به ژاپن حادثه بود/ ایران همچنان در قله فوتسال آسیاست

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: با برتری مقابل ژاپن در فینال تورنمنت تایلند نشان دادیم ایران همچنان در قله فوتسال آسیاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، احسان اصولی، درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت ۶ جانبه تایلند، اظهار داشت: خوشحالم در شب میلاد منجی عالم بشریت این برد شیرین را مقابل حریف دیرینه تیم ملی فوتسال کشورمان یعنی ژاپن داشتیم و با این نتیجه و این بازی درخشان این اتفاق رخ داد. این برد را به همه مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: خوشحالیم تیم ملی جوانان فوتبال ایران هم روز گذشته به پیروزی رسید و توانست از گروهش صعود کند. فدراسیون فوتبال در شب میلاد حضرت ولی عصر(عج) ۲ برد شیرین را تقدیم مردم کرد. از همه عوامل و دست اندرکاران به خصوص بازیکنان ، سرمربی، کادرفنی و همه افرادی که در تدارک تیم فوتسال برای این تورنمنت کمک کننده و یاری‌رسان ما بودند ممنون هستیم.

رئیس کمیته فوتسال عنوان کرد: تورنمنت تایلند خیلی جدی بود. از میزبانی تایلند و فدراسیون این کشور تشکر می‌کنیم. این نتیجه نشان داد اتفاقی که در مسابقات قهرمانی آسیا رخ داد، یک حادثه بود و تیم ملی فوتسال ایران همچنان در قله آسیا ایستاده است. با برنامه‌های جوانگرایی اتفاق افتاده، نوگرایی‌های انجام شده و تاکتیک‌ها و نکنیک‌های به کار گرفته شده در تیم ملی، نشان دادیم همچنان حرف اول را در آسیا می‌زنیم.

اصولی افزود: تورنمنت تایلند بسیار جدی بود و برای آماده‌سازی ما ژاپنی‌ها خیلی اهمیت داشت اما چنین نتیجه‌ای برای ما حاصل شد. البته حتما نقص‌ها، ایرادها و مشکلاتی است که باید آن ها را رفع کرده و نقاط قوت خود را تقویت کنیم. مصمم، پرقدرت و با قوت تمام در مسیر جام ملت های آسیا و جام جهانی ۲۰۲۴ پیش خواهیم رفت.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در فروردین یک بازی دیگر مقابل ازبکستان برای تیم ملی فوتسال آماده کردیم‌. در شهریور ماه می‌خواهیم ۲ بازی دوستانه در برزیل با این تیم شناخته شده، سرشناس و پرقدرت دنیا داشته باشیم. ان‌شاءالله این برنامه‌های آماده‌سازی تداوم پیدا خواهد کرد تا تیم ملی ما بتواند نتایج درخشانی بگیرد تا دل مردم عزیز کشورمان شاد شود.

اصولی تاکید کرد: بار دیگر این قهرمانی را تبریک گفته و از ریاست فدراسیون، همکارانم در هیات رئیسه، دبیرکل و همه همکاران و اجزای تشکیل دهنده فدراسیون و دوستان‌مان در وزارت ورزش و همه افرادی که کمک کردند و در راس آن‌ها از کادرفنی و سرمربی تیم ملی فوتسال و بازیکنان باغیرت‌مان تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

آقاى مدیر !!! از اول هم همه میدانستند که فوتسال ایران آقاى آسیا هست و همه اهالى فوتسال گفتند تیم ما نباید بِه ضعیف ترین ژاپن تاریخ فوتسال نتیجه را واگذار میکرد آن هم با گل بخودى بچگانه که ناشى از بهم ریختگى تیمى بود!!!
علت این بود شما تیم ملى فوتسال را دست افراد نابلد داده اید و هنوز با هیچ تیم صاحب سبک دنیا مثل اسپانیا برزیل پرتقال روسیه بازى نکردید تا بفهمید چقدر کادر فنى ضعیفى دارید و در جام جهانى ٢٠٢۴ متوجه همه چیز خواهید شد !!!
شب بخیر آقاى مدیر!!!!