کد خبر : 240031
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 13:55
-

تاج: به فوتسال‌مان خیلی امیدوار هستم / برای سفر لژیونرها به تایلند ۱۶۰ میلیون تومان پول بلیت دادیم

تاج: به فوتسال‌مان خیلی امیدوار هستم / برای سفر لژیونرها به تایلند ۱۶۰ میلیون تومان پول بلیت دادیم

رئیس فدراسیون درخصوص اینکه آیا مسابقات جام نوروز می‌تواند راهگشایی برای فوتسال بانوان ما باشد زیرا جام ملت‌های آسیا برای ایرانی‌ها یک خاطره شده است، گفت: خاطره شده است؟ ما اکنون بهترین آسیا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،رئیس فدراسیون درخصوص اینکه آیا مسابقات جام نوروز می‌تواند راهگشایی برای فوتسال بانوان ما باشد زیرا جام ملت‌های آسیا برای ایرانی‌ها یک خاطره شده است، گفت: خاطره شده است؟ ما اکنون بهترین آسیا هستیم.

مهدی تاج درمورد اینکه جام ملت‌های فوتسال بانوان چندین دوره است برگزار نشده، توضیح داد: خیر. من اکنون رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا هستم. عضو کمیته مسابقات فیفا هستم. ما اکنون قهرمان بلامنازع آسیا هستیم. فوتسال آقایان ما یک بار در فینال جام ملت‌ها از ژاپن شکست خورد که برای ما خیلی بد بود. من بازی اخیر را ندیدم و در مالزی بودم اما این بار در شرایطی که نیمه اول را یک بر صفر باختیم، اما در نهایت چهار بر یک این تیم را بردیم.

وی افزود: به فوتسال‌مان خیلی امیدوار هستم. در فوتبال ساحلی نیز امیدوارم در مسابقاتی که ماه دیگر در تایلند برگزار می‌شود، بتوانیم قهرمان شویم. این اتفاق هم می‌افتد. کارهای خیلی خوبی شده است.

رئیس فدراسیون درمورد عملکرد تیم ملی جوانان در قهرمانی آسیا، گفت: باید پنج تیم ما به جام جهانی بروند. همین که در گروه اول شدیم در شرایطی که در سید چهار بودیم، کار خیلی خوبی است.

تاج تصریح کرد: نوروزگاه هم کار بسیار درستی است که امیدوارم هر سال برگزار شود. ما که از آن بهره می‌بریم‌. تیم فوتسال در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و اولین مسابقاتی هم است گه خود فدراسیون پول نمی‌دهد. برای سفر چهار لژیونر فوتسال به تایلند ۱۶۰ میلیون تومان فقط پول بلیت دادیم. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.