کد خبر : 249619
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 18:19
-

هفته هشتم لیگ‌برتر فوتسال؛

ادامه صدرنشینی گیتی‌پسند با عبور از فولاد زرند/ توقف مس سونگون در ماراتن قم/ بازگشت سفیرگفتمان به رده سوم/ اولین برد حافظ ساری

ادامه صدرنشینی گیتی‌پسند با عبور از فولاد زرند/ توقف مس سونگون در ماراتن قم/ بازگشت سفیرگفتمان به رده سوم/ اولین برد حافظ ساری

دیدارهای هفته هشتم لیگ‌برتر فوتسال با نتایج جالب توجه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هشتمین هفته از لیگ‌برتر با انجام ۷دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در اولین دیدار گیتی‌پسند اصفهان میهمان فولادزرند بود‌.

تیم محمد کشاورز در این دیدار کاملا سر حال و آماده نشان داد و توانست بر فشار تماشاگران زرندی و انگیزه بالای حریف فائق بیاید. گیتی‌پسند در این بازی با سه گل از حریف خود پیش افتاد و در ادامه نیز با دریافت یک گل در نهایت به پیروزی سه بر یک رسید. 

 

در سالن فاطمه زهرا شهرری یک دیدار جذاب میان تیم‌های سفیرگفتمان و پالایش نفت بندرعباس به‌نمایش درآمد. این دیدار در نیمه اول با پیروزی دو بر یک در اوج حملات دو تیم به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم فشار حملات پالایش نفت برای جبران گل عقب افتاده بالاتر رفت اما این تیم به گل نرسید تا این بار سفیر بتواند از موقعیت‌هایش حداکثر استفاده را برده و ظرف چند دقیقه دو گل دیگر به ثمر برساند. پالایش نفت از شش دقیقه به پایان پاورپلی کرد اما گل پنجم را دریافت کرد. این بازی در نهایت با پیروزی ۶ بر یک سفیرگفتمان به پایان رسید. 

 

در قم مس سونگون ورزقان در یک ماراتن پرگل به تساوی چهار بر چهار مقابل آناصنعت قم رسید تا در کورس صدر جدول دو امتیاز حساس را از کف بدهد. مس در این بازی بارها از حریف قمی خود پیش افتاد اما آناصنعت با استفاده از شرایط میزبانی و بازیکنان فوق‌العاده تکنیکی خود توانست در نهایت بازی را به تساوی کشانده و قدرت فوتسال قم را به رخ بکشد. مس سونگون ورزقان حالا چشم به سایر دیدارهای خود برای جبران فاصله ایجاد شده دارد.

 

نتایج دیدارهای امروز و جدول به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.