کد خبر : 252173
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 15:42
-

اولادقباد: آرزو می‎‌کنم همه حال من را داشته باشند/ به شکستن رکورد حسن زاده فکر هم نمی کنم

اولادقباد: آرزو می‎‌کنم همه حال من را داشته باشند/ به شکستن رکورد حسن زاده فکر هم نمی کنم

تنها یگانه ایرانی در مراسم بهترین‌های سال آسیا مسلم اولاد قباد بود و فوتسال باری دیگر در قاره کهن آبروداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، شب گذشته مراسم بهترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا پس از وقفه‌ای چهار ساله در دوحه قطر برگزار شد و تنها تک‌خال ایران در صف برترین‌ها، انتخاب مسلم اولادقباد به عنوان مرد سال فوتسال آسیا بود.

از این لحظه به بعد، از شما به عنوان تاج‌دار فوتسال آسیا یاد می‌کنند. چه حس و حالی دارید؟

حس فوق‌العاده‌ای دارم و در چنین شرایطی نمی‌دونم چطوری تعریفش کنم. فقط آرزو می‌کنم همه ایرانی‌ها حال و هوای الان من را داشته باشند و چنان خوشحال باشند که نتوانند آن را توصیف کنند. مرد سال آسیا جایزه‌ای بسیار ارزشمند و بزرگی است، اما من هیچ وقت به دریافت آن فکر نکردم و همیشه ذهن من نتایج تیمی و افتخارات تیمی بوده است. هرگز به عناوین فردی اهمیت زیادی ندادم. دروغ گفته ام اگر بگویم به یکی از آرزوهایم نرسیدم اما بیشتر تمرکزم این بوده که با تیم‌ملی به افتخارات بزرگ برسم. این جایزه حق تک تک بازیکنان تیم ملی است و آنها لیاقت داشتند که جای من، چنین افتخاری را تصاحب کنند و امیدوارم در آینده آنها را در چنین صحنه‌ای تماشا کنم.

به شکستن رکورد اصغرحسن زاده با چهار عنوان مرد سال آسیا، فکر می‌کنی؟
خیر، هرگز. واقعیت اینکه به شکستن رکورد و تکرار عنوان مردسال آسیا فکر نمی‌کنم. شاید هم عجیب باشم، اما فقط و فقط به دنبال این هستم تا شکست در فینال جام ملت‌های دوره گذشته را جبران کنیم و قهرمان قاره باشیم. همچنین تیم‌ملی با بازیکنای بزرگی که در اختیار دارد، شک نکنید شایستگی حضور در چهار تیم پایانی جام جهانی را دارد. آرزوی بزرگ من، افتخارآفرینی تیم ملی در آوردگاه جهانی آینده است.

این جایزه ارزشمند را به شخصی تقدیم می کنی؟
با افتخار به تمام بازیکنان تیم ملی ایران تقدیم می‌کنم و این جایزه را به تک تک آن‌ها مدیون هستم. اگر سال گذشته بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا شدم، به خاطر زحمات آن‌ها بوده است.

به مایورکا برمی‌گردی؟ در هفته دوم لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شدی. از شرایطت در پالما بگو..
بله به اسپانیا برمی‌گردم که سریعا در تمرینات شرکت کنم. خوشبختانه شرایط فعلی‌ام در پالما بسیار خوب پیش می‌رود، در لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کردیم. با اقتدار از دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کردیم و منتظر قرعه‌های بعدی هستیم که بتوانیم دوباره به فینال اروپا راه پیدا کنیم. فصل فشرده‌ای در انتظار ماست، سوپرکاپ اروپا، ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه‌های جهان و همچنین جام حذفی و لیگ اسپانیا، که به موفقیت در تک تک این مسابقات فکر می‌کنیم. در کنار دو هم تیمی ایرانی‌ام، در تلاشیم تا بهترین سال حرفه‌ای را رقم بزنیم.

مرد سال آسیا، قدردان پدر، مادر و همسرش خواهد بود.
از پدر و مادرم تشکر می‌کنم، آن‌ها همیشه حامی بنده بوده‌اند و زحمات فراوانی را برای من کشیدند. در مسیری که بودم و هدفی که داشتم، بی دریغ تلاش کردند. همچنین از همسر عزیزم که در سخت‌ترین شرایط کنارم بوده و حضورش همیشه آرام‌بخش هستش. واقعیتش من به خاطر بازی‌های باشگاهی و ملی، از همسرم خیلی دور بودم اما همیشه پشتیبانم بوده و من هر چی پیشرفت داشتم به خاطر حضور همسرم در زندگیم است. من از همینجا، به پدر و مادر و همسرم درود می‌فرستم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.