کد خبر : 252139
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 10:44
-

دوئل بالای جدولی ها با انگیزه های متفاوت

دوئل بالای جدولی ها با انگیزه های متفاوت

مس سونگون در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان گهرزمین سیرجان است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال فردا پنجشنبه ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز برگزار می شود. جایی که مس سونگون رده دومی میزبان گهرزمین سیرجان رده سومی است. شاگردان تقی پور که هفته قبل در لحظات پایانی پیروزی مقابل ایرالکو را تجربه کردند در دومین بازی پیاپی خانگی این بار از تیم اوج گرفته گهرزمین پذیرایی می کنند. تیمی که رفته رفته خود را به رده سوم جدول رسانده و مصمم است تا جایگاه مس را در رده دوم بگیرد.

از یک سو مس سونگون قرار دارد که باید برنده این بازی باشد تا هم فاصله دو امتیازی اش با گیتی پسند صدرنشین بیشتر نشود و هم خودش اختلاف امتیاز با گهر زمین را بیشتر کرده و این تیم را تهدیدی برای خود نبیند. البته تقی پور باید به شاگردانش گوشزد کنند که بی احتیاطی نکنند تا برای مصاف حساس در هفته سیزدهم با گیتی پسند محروم و مصدومی روی دست مس نماند.

در سمت مقابل گهر زمین می داند که با شکست دادن مس و کار دشوار نارنجی ها در هفته پایانی در اضفهان، می تواندحتی به رده دوم جدول برسد و این مهم انگیزه های شاگردان حسین افضلی را برای رسیدن به سه امتیاز این بازی بالا می برد.

با توجه به همزمانی این بازی با رقابت تیم تراکتور در لیگ برتر فوتبال، مسی ها در تلاش هستند تا ساعت بازی خود را تغییر دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.