کد خبر : 252384
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 22:20
-

جایگاه ویژه پورشریفی، میزبان کارگردانان اولین افتخار فوتسالی آذربایجان+ عکس

جایگاه ویژه پورشریفی، میزبان کارگردانان اولین افتخار فوتسالی آذربایجان+ عکس

حضور شمسایی در کنار افشین و فرزین دبیری قابی خاطره‌انگیز از اولین افتخار فوتسالی آذربایجان را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اطمینان افشین دبیری به توانمندی وحید شمسایی در سال ۱۳۹۲ باعث رقم خوردن اولین قهرمانی تاریخ فوتسال آذربایجان شد که توسط باشگاه دبیری تبریز و با سرمربیگری وحید شمسایی رقم خورد. 

در آن سال شمسایی به عنوان مربی بازیکن در دبیری تبریز به میدان رفت و توانست با مدیریت افشین و فرزین دبیری همان سال تیمش را با حضور نفراتی چون فرهاد فخیم، سنگ‌سفیدی، اصغری‌مقدم، بهروز جعفری و… به مقام قهرمانی ایران برساند. 

روز گذشته، حضور کادر مدیریتی و فنی آن روزهای دبیری تبریز در جایگاه ویژه سالن پورشریفی، قابی ماندگار را از اولین قهرمانی تاریخ فوتسال آذربایجان شکل داده بود که توجه علاقمندان به فوتسال را به خود جلب می‌کرد؛ قابی که تداعی‌گر خاطرات گذشته تیم موفق آن روزهای دبیری تبریز بود‌. 

وحید شمسایی که علیرغم کناره‌گیری دبیری از تیمداری در سال۹۶، هنوز روابط صمیمی خود را با مدیران باشگاه دبیری حفظ کرده، در طی مدت حضورش در تبریز میهمان افشین و فرزین دبیری بود‌ و در حاشیه تماشای بازی حساس مس و گهرزمین از بیمارستان ولیعصر تبریز که تحت هدایت دکتر شهرام دبیری است نیز بازدید کرد.

 

گفتی است پس از آن سال‌ها، مس سونگون ورزقان با افتخارات فراوان ملی و بین‌المللی پرچمدار فوتسال آذربایجان شده و با قهرمانی‌های متمادی در فوتسال این خطه مستعد کشور در فوتسال افتخارآفرینی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.