کد خبر : 252516
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 10:18
-

بازیکنی که بحران در ایرالکو را ادامه داد + عکس

بازیکنی که بحران در ایرالکو را ادامه داد + عکس

یک بازیکن نگذاشت سفیر باز هم در خارج از خانه ناکام باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال سفیر گفتمان تهران که در چهار بازی اخیر خارج از خانه خود مقابل تیم های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند و سن ایچ ساوه شکست خورده بود این بار در خانه ایرالکو اراک مصمم به کسب پیروزی بود. شاگردان رضا زرخانلی در خانه ایرالکو کم اشتباه و همدل ظاهر شدند و با درخشش بازیکنان خود به یک پیروزی شیرین دست یافتند.

در این میان ایرالکو در نیمه دوم با وجود فشار زیادی که روی دروازه سفیر آورد موفق به گلزنی نشد تا نماینده تهران با دفاع از اندوخته خود که در نیمه اول دشت کرد بازی را به پایان برساند.

گل اول سفیر گفتمان در این بازی روی اشتباه مسلم کاپیتان ایرالکو به ثمر رسید.اشکان صالحی که به محض ورود به زمین توپ را از دست داد تا زیر پای امین مجیدی پور افتاده و او با پاس به محمد اسدشیر گل اول سفیر را رقم بزند.

صالحی پس از این اشتباه نیز تمرکز کافی نداشت و بازی خشن و عصبی او که دقایقی با بی اخلاقی نیز همراه شد عملا شیرازه ایرالکو را از هم پاشاند. کاپیتان اراکی ها به جای دعوت تیم به آرامش مرد اول درگیری ها بود و به نظر می رسد جدا از اشکالات فنی تیم ایرالکو، عدم میدان داری مناسب این بازیکن نیز در رقم خوردن این شکست تاثیرگذار بود تا بحران در ایرالکو ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

با کردی نتیجه هایی غیر از اینهم نمیشد انتظار داشت