کد خبر : 252612
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 11:54
-

دلبری از شمسایی در تبریز با گل جادویی! + عکس

دلبری از شمسایی در تبریز با گل جادویی! + عکس

مرتضی عزتی در روزی که وحید شمسایی تماشاگر بازی مس بود بازهم برای این تیم درخشید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مس سونگون در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال موفق شد گهر زمین سیرجان را با نتیجه ۴-۲ شکست دهد. مرتضی عزتی، با زدن گل اول و ساختن گل دوم مس، یکی از ستاره‌های تیمش در این دیدار بود. او که در این فصل عملکرد کم نوسان و بسیار موثری در مس داشته با درخشش پیش چشم وحید شمسایی به سرمربی تیم ملی پیام مهمی داد.

عزتی که در اکثر بازی‌های این فصل مثل بازی با گهر مهره‌ای تعیین کننده برای مس بوده تا کنون جایی در لیست وحید شمسایی نداشته اما به نظر می‌رسد درخشش اخیری که به تداوم این روند انجامید و پیش چشمان سرمربی تیم ملی هم بود، شاید شرایط را تغییر دهد.

عزتی گل اول مس را با هوشیاری قابل توجهی به ثمر رساند؛ این گل حاصل همکاری بی نقص او با علی اصغر حسن زاده بود؛ شماره ۱۶ مس کرنر سمت راست را برای حسن زاده ارسال کرد و این بازیکن با یک ضربه والی دقیق توپ را به گوشه سمت راست دروازه فرستاد؛ جایی که عزتی بلافاصله بعد از زدن کرنر خود را به آنجا رسانده بود تا با بغل پایی آرام گل اول را برای مس بزند.

مرتضی عزتی دقایقی بعد از زدن گل اول مس سونگون، با فراری عالی در موقعیت تک به تک با سینا پرکاس قرار گرفت اما با هوشیاری به جای زدن ضربه، توپ را به محمد شجری که در مقابل دروازه خالی موقعیت گلزنی بهتری داشت پاس داد تا پایه ساز گل دوم میزبان شود. ستاره باتجربه مس در ادامه بازی نیز کم اشتباه و مطمئن ظاهر شد تا در روزی که شمسایی تماشاگر بازی در سالن بود، کیفیت بالای بازی‌اش را به رخ بکشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.