کد خبر : 252615
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 14:06
-

پدیده ایرانی در اسپانیا کارت قرمز گرفت اما محروم نشد!

پدیده ایرانی در اسپانیا کارت قرمز گرفت اما محروم نشد!

سالار آقاپور، لژیونر ایرانی تیم پالما اسپانیا در جریان دیدار روز گذشته این تیم برابر والدپنیاس با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد. اما او، هیچ مشکلی برای همراهی تیمش در مصاف آینده نخواهد داشت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تمامی نگاه‌ها در فوتسال اسپانیا روز گذشته به دوئل تمام عیار ایرانی‌ها از هفته نهم لیگا ناسیونال به دو تیم‌ پالما و والدپنیاس خیره شده بود. به جایی که چهار ستاره فوتسالیست ایران در دو جبهه برابر یکدیگر قرار می‌گرفتند، حسین طیبی کاپیتان تیم‌ملی ایران، مسلم اولادقباد مردسال آسیا و سالار آقاپور پدیده فوتسال آسیا با پیراهن پالما و سعید احمدعباسی برای والدپنیاس به میدان رفتند که نتیجه پایانی حیرت‌آور و باورنکردنی بود.

پیروزی ۷ بر ۲ یاران احمدعباسی در مصاف با سه ملی‌پوش ایرانی دیگر، یک شگفتی را در هفته نهم لیگ ناسیونال اسپانیا خلق کرد و در حالی که ۹ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده بود، اما هیچ‌کدام از ایرانی‌ها نقشی در گلزنی نداشتند و البته تنها نکته‌ای که می‌توان در کنار نتیجه بازی به آن پرداخت، اخراج سالارآقاپور با دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه خواهد بود، تا تصویر عصیان و خشم او را تمام و کمال ببینیم.

پدیده فوتسال ایران و آسیا تا به اینجای فصل، یک گل در لیگ اسپانیا و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا برای پالما به ثمر رسانده و حالا یک هفته پس از چشیدن طعم اولین گل اروپایی‌اش، برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود کارت قرمز را هم تجربه کرد.
بر خلاف تصور این دیدار به بدترین شکل ممکن برای سالار و رفقایش تمام شد. در حالی که ۲۱ دقیقه از بازی گذشته بود، سالارآقاپور مرتکب به خطایی شد که دریافت کارت زرد طبیعی به نظر می‌رسید، اما دو دقیقه بعد او باری دیگر با مهار بازیکن حریف، دومین جریمه زرد را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد. سالار که این کارت زرد دوم را باور نداشت، با داور دیدار به بحث و جدل پرداخت ولی صحبت های او برای راضی کردن قاضی مسابقه بی تأثیر بود و او باید زمین مسابقه را ترک می کرد.

پس از اخراج سالارآقاپور، دقایقی بعد ویلیان دیگر هم تیمی او با خطایی خشن با کارت قرمز مستقیم مواجه شد تا دومین اخراجی پالما در این دیدار باشد.

سالارآقاپور با وجود اینکه در این دیدار از زمین مسابقه اخراج شده است، اما مشکلی برای همراهی تیمش در بازی آینده نخواهد داشت! طبق قوانین لیگ ناسیونال اسپانیا، اگر بازیکنی با دریافت دو کارت زرد از بازی اخراج شود، هیچ محرومیتی برای او در نظر گرفته نمی‌شود. اما ویلیان، دیگر بازیکن پالما به علت دریافت کارت قرمز مستقیم، در بازی بعدی مایورکایی‌ها غایب خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.