کد خبر : 252626
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 12:07
-

بدقولی به داوران فوتسال؛ دو سال قضاوت بی جیره و مواجب

بدقولی به داوران فوتسال؛ دو سال قضاوت بی جیره و مواجب

باورش سخت است اما داوران لیگ برتر فوتسال از سال ۱۴۰۰ تا به حال ریالی بابت قضاوت در این رقابتها دریافت نکرده اند.

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در حالی که تنها یک هفته تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال باقی مانده داوران فوتسال هنوز مطالبات خود را از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال نگرفته اند.از سال ۱۴۰۰ تا به حال هنوز هیچ پولی به داوران فوتسال پرداخت نشده است.

سال ۱۴۰۰ به آنها وعده داده شد تا عید نوروز ۱۴۰۱ پول شان پرداخت شود اما تا پایان سال ۱۴۰۱ هیچ خبری از پول نشد و فقط در این سال وعده داده شد حقوق داوران فوتسال ۴ برابر شود و داوران به جای ۳۰۰ هزار تومان یک میلیون و دویست هزار تومان بابت قضاوت هر بازی بگیرند اما تا به امروز حتی هزار تومان هم به آنها داده نشده است.

در روزهای پایانی سال گذشته به داوران فوتسال اعلام شد تا پایان لیگ ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ مطالبات آنها پرداخت می شود که این اتفاق رخ نداد و به آنها وعده دادند تا قبل از شروع فصل جدید طلب های خود را می گیرند اما حالا فصل جدید به نیمه رسیده و هیچ خبری از پول نیست و داوران فوتسال نه تنها دستمزد نگرفته اند بلکه هزینه سفر به این شهر و آن شهر برای قضاوت بازی ها را هم از جیب می پردازند. 

داورانی که درآمد خاصی غیر از قضاوت فوتسال ندارند، به شدت به مشکل خورده اند و معلوم نیست فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال چه زمان می خواهند مطالبات آنها را بپردازند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.