کد خبر : 252736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 11:19
-

ال‌کلاسیکو تکلیف قهرمان نیم فصل فوتسال را مشخص می‌کند

ال‌کلاسیکو تکلیف قهرمان نیم فصل فوتسال را مشخص می‌کند

روز جمعه دیداری حساس در چارچوب لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در آخرین بازی از نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، روز جمعه دو مدعی اصلی قهرمانی از ساعت ۱۶:۰۰ به مصاف هم خواهند رفت و دیداری هیجان‌انگیز را برگزار می‌کنند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی گیتی پسند با ۳۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول قرار گرفته و تنها یک بازی را با نتیجه‌ای جز برد خاتمه داده که آماری کم‌نظیر است. شاگردان کشاورز تا این لحظه تنها ۱۲ گل دریافت کرده‌اند و بهترین خط دفاع را در اختیار دارند.

در رده دوم جدول رده‌بندی فوتسال، مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفته که از ۱۲ بازی ۱۰ برد و یک تساوی کسب کرده. آنها با ۴۹ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارند و می‌توانند با برتری در ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران به صدر برسند.

این دو تیم فصل گذشته هر کدام یک بازی را به دیگری واگذار کردند و در نهایت هم مس قهرمان شد. فصل پیش از آن اما گیتی پسند جام را بالای سر برد تا همچنان جدال اصلی قهرمانی، بین این دو تیم باشد و دوقطی فوتسال ادامه پیدا کند.

تقابل این دو تیم در آقای گلی هم نزدیک پیش می‌رود. محمدحسین درخشانی از گیتی پسند و بهروز عظمی از مس سونگون دو گلزن برتر امسال هستند که هر دو نفر هم ۱۰ گل زده‌اند.

در نهایت باید به تقابل کشاورز و تقی‌پور روی نیمکت دو تیم هم اشاره کرد که هر دو نفر در این سال‌ها رقایتی نزدیک داشته‌اند و تیم‌های خوبی را روانه مسابقات کرده‌اند. ساعت ۱۸ شنبه اما مشخص خواهد شد که کدام تیم این هفته با روحیه‌ای برتر هفته سیزدهم را پشت سر گذاشته و قهرمان نیم فصل خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.