کد خبر : 252787
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 23:07
-

تغییر ساعت ال کلاسیکو به خاطر پخش تلویزیونی

تغییر ساعت ال کلاسیکو به خاطر پخش تلویزیونی

ال کلاسیکو از ساعت ۱۷ از شبکه ورزش پخش می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، دیدار تیم های گیتی پسند و مس سونگون معروف به ال‌کلاسیکو فوتسال ایران که قرار بود روز جمعه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان برگزار شود بدلیل پخش زنده در ساعت ۱۷ همان روز برگزار خواهد شد.

بر این اساس دیدار دو تیم از ساعت ۱۷ بصورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد. 

جواد شریف مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند با اعلام اینکه نظر به درخواست بیشمار مردم ورزش دوست ایران مبنی بر پخش زنده فوتسال گیتی پسند و مس سونگون از شبکه ورزش گفت :با درخواست باشگاه گیتی پسند و همکاری سازمان لیگ فوتسال ،شبکه اصفهان و شبکه ورزش این دیدار بصورت زنده و از ساعت ۱۷ از شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد.

شریف افزود: پیش از این قرار بود این دیدار  ساعت ۱۶ روز جمعه برگزار شود که با  استقبال بی نظیر هواداران اصفهانی روبرو شدیم و با توجه به محدویت مکانی در سالن پیروزی و برای محروم نشدن خیل عظیم طرفداران فوتسال در استان اصفهان و کل کشور برای تماشای این دیدار با تغییر زمان این دیدار موافقت کردیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند یادآور شد: پیش بینی جمعیتی بالاتر از گنجایش سالن پیروزی در دیدار روز جمعه داریم و خواهشی که از هواداران خود داریم این است که حداکثر تا ساعت ۱۵:۳۰ در مجموعه ورزشی پیروزی حضور بهم رسانند .

وی در پایان یادآور شد: تماشای این دیدار برای علاقمندان فوتسال اصفهان رایگان است و درخواستی که باشگاه داشته حتی الامکان با لباس سفید در این دیدار حاضر شوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا پنجشنبه , ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۵

نویسنده به نوعی تبلیغ تیم گیتی پسند را کرده
چون میداند طرفداران مس ظهر در استادیوم هستند