کد خبر : 252756
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 22:36
-

حسن‌زاده: روند خوب فرش‌آرا را تا نیم‌فصل دوم حفظ می‌کنیم

حسن‌زاده: روند خوب فرش‌آرا را تا نیم‌فصل دوم حفظ می‌کنیم

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: سعی داریم روند خوب فرش‌آرا را حفظ کنیم تا بتوانیم در نیم‌فصل دوم امتیازات خوبی کسب کنیم تا در پایان فصل جایگاهی خوبی برای فرش‌آرا رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محسن حسن‌زاده در خصوص پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال گفت: مقاومت تیم پرتلاش و جنگنده‌ای بود که پیش‌بینی یک بازی سخت را مقابل این تیم کرده بودیم. شروع خوبی در نیمه اول داشتیم و به ۲ گل نیز دست پیدا کردیم، اما در نیمه دوم احساس می‌کنم بازیکنانم تیم حریف را دست کم گرفتند که باعث شد ۲ گل دریافت کنیم که کمی کار ما را سخت کرد.

وی افزود:، اما خوشبختانه با توجه به توانمندی بازیکنانم در تاکتیک پاورپلی توانستیم باز هم موقعیت گل بدست آوردیم و گل سوم و پیروزی‌بخش را به ثمر برسانیم.

سرمربی فرش‌آرا در خصوص ادامه وضعیت تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بین تیم چهارم تا هفتم امتیاز‌ها فشرده و نزدیک بهم است که نشان می‌دهد از فشردگی بازی‌ها در لیگ امسال است. قطعا فشار بازی‌ها در نیم فصل دوم بیشتر خواهد شد. تیمی که بتواند ثبات خوبی داشته باشد در انتهای فصل موفق‌تر خواهد بود. سعی داریم روند خوب فرش‌آرا را حفظ کنیم تا بتوانیم در نیم‌فصل دوم امتیازات خوبی کسب کنیم تا در پایان فصل جایگاهی خوبی برای فرش‌آرا رقم بزنیم.

حسن‌زاده در خصوص دیدار آتی تیمش برابر سن‌ایچ ساوه عنوان کرد: سن‌ایچ در سالیان گذشته همیشه جزو مدعیان بوده است. امسال شاید کمی دچار مشکل شده باشد. نباید به شرایط امسال سن‌ایچ و وضعیت آنان در شروع فصل نگاه کنیم.

وی ادامه داد: سن‌ایچ تیم خوب و باکیفیتی دارد و در حال بازگشت به روز‌های خوبش است. امسال نیز هزینه زیادی کرده و مهره‌های خوبی جذب کرده است. قطعا بازی سخت و دشواری در ساوه خواهیم داشت، اما بازیکنانم نشان داده‌اند که می‌توانند در شرایط سخت هم کسب امتیاز کنند. ما نیز امیدواریم که دست پر از ساوه به مشهد بازگردیم تا در انتهای نیم فصل اول جایگاه خود را در رده پنجم تثبیت کنیم.

حسن‌زاده در خصوص وضعیت بازیکنانش تصریح کرد: محروم و مصدومی برای این بازی نداریم، البته احمدرضا حسن‌پور که دچار مصدومیت شده و ۲ بازی است که او را در اختیار نداریم، کماکان مصدوم است، اما سایر بازیکنان آماده و سرحال برای این بازی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.