کد خبر : 252790
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 10:48
-

رئیس هیات‌مدیره پالایش نفت بندرعباس: ورود به فوتسال بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی ما است/ کنار جوانان مستعد هرمزگان هستیم

رئیس هیات‌مدیره پالایش نفت بندرعباس: ورود به فوتسال بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی ما است/ کنار جوانان مستعد هرمزگان هستیم

جعفری رئیس هیات‌مدیره شرکت و باشگاه پالایش نفت گفت: تیمداری در حوزه فوتسال و رشته‌های دیگر بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی ما است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسحاق جعفری رئیس هیات‌مدیره پالایش نفت بندرعباس با قدردانی از اسلام جاهدی، قهرمان پاراآسیایی هانگژو گفت: جاهدی با قهرمانی در مسابقات المپیک پاریس نام هرمزگان را برای نخستین بار در ورزش جاودانه می‌کند.

او افزود: با ورزش و قهرمانی در عرصه‌های بین‌المللی می‌توانیم نام استان و کشور را همانند گذشته جاودانه کنیم و امید را در دل مردم عزیزمان زنده نگه داریم.

جعفری با حمایت از ورزش قهرمانی گفت: جوانان هرمزگانی در رشته های متعدد ظرفیت های رو در سطح ملی و جهانی دارند که صنایع غرب برای حمایت از ملی‌پوشان باید تمام قد در کنارشان باشند.

رئیس هیات‌مدیره شرکت و باشگاه پالایش نفت بندرعباس در خصوص رشته‌های تحت حمایت این شرکت گفت: با تشکیل هیات‌مدیره باشگاه و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی نه تنها به دنبال حمایت از فوتسال، بلکه نقش مهم و جدی در مسئولیت اجتماعی برای جامعه ایفا خواهیم کرد.

جعفری در پایان ورزش را یک صنعت بزرگ در جهان دانست و گفت: با حمایت از ورزش میتوانیم نقش شهر دریایی و اقتصادی بندرعباس را در دنیا پر رنگ تر از گذشته جلوه دهیم.

اسلام جاهدی برای نخستین بار در مسابقات پاراکانو آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شد. وی شهریورماه سال آینده بعنوان نماینده هرمزگان و ایران در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا پارالمپیک پاریس شرکت می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.