کد خبر : 252987
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 23:53
-

سنگ سفیدی:تا ثانیه‌های آخر بازی نتیجه همچنان مشخص نبود/ در نیم فصل نه جامی‌ می‌دهند نه مدال قهرمانی

سنگ سفیدی:تا ثانیه‌های آخر بازی نتیجه همچنان مشخص نبود/ در نیم فصل نه جامی‌ می‌دهند نه مدال قهرمانی

محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن گیتی‌پسند بعد از پیروزی ۶ بر ۴ تیمش مقابل تیم مس سونگون مصاحبه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن گیتی‌پسند بعد از پیروزی ۶ بر ۴ تیمش مقابل تیم مس سونگون اظهار داشت: همیشه مسابقات گیتی پسند و مس سونگون را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های آسیا نامید. هر دو تیم تیم‌هایی قدرتمند هستند و لحظه آخر دیدید که هیچ چیزی این بازی کم نداشت و تا ثانیه‌های آخر بازی نتیجه همچنان مشخص نبود.

وی افزود: در طول هفته ما روی نقاط ضعف و قوت تیم مس کار کردیم. در این بازی جوانان گیتی‌پسند نشان دادند که در آینده می‌توانند برای کشورمان تاریخ‌سازی کنند. از طرفی تیم مس هم فوق‌العاده عالی بود و من به این تیم و به بزرگان مس که در این بازی واقعاً بزرگی کردند، تبریک می‌گویم. 

بازیکن گیتی‌پسند ادامه داد: بزرگان این تیم با  توجه به جوّ موجود این سالن بازی را به خوبی برگرداندند و شرایط برای ما خیلی سخت شد اما خدا را شاکرم که در ادامه توانستیم پیروز میدان و قهرمان نیم‌فصل شویم. 

سنگ‌سفیدی گفت: همه می‌دانیم در نیم فصل نه جامی‌ می‌دهند نه مدال قهرمانی، اما همین امشب خوشحالی می‌کنیم و از فردا مجدداً کارمان را ادامه می‌دهیم.

وی در مورد اختلاف ۵ امتیازی گیتی‌پسند با تیم مس عنوان کرد: قطعاً در نیم فصل دوم کار سخت‌تر می‌شود و اینگونه نیست به این دلیل که تیم‌ها از همدیگر شناخت کاملی دارند. در نیم فصل دوم هیچ بازی برای هیچ تیمی قابل پیش‌بینی نیست و همانطور که از روز اول قول دادیم ما بازی به بازی پیش می‌رویم. 

بازیکن گیتی‌پسند در مورد خوشحالی خود در این بازی اظهار داشت: وقتی گلی زده می‌شد ما با هواداران باشگاه دور تا دور زمین خوشحالی می‌کردم برای اینکه واقعاً مردان اصفهان در این بازی سنگ تمام گذاشتند. ما مدیون تک تک این هواداران هستیم و اگر اینها نبودند ما نمی‌توانستیم نمایشی به این خوبی داشته باشیم و خدا را شاکرم که توانستیم دل آنها را شاد کنیم. 

سنگ‌سفیدی در مورد درگیری خود با کاپیتان مس فرهاد فخیم گفت: اتفاق خاصی صورت نگرفت و من آمدم یک توپی بگیرم متأسفانه دست من به صورت وی برخورد کرد. آقا فخیم بزرگ من و فوتسال است و من از همین‌جا از وی عذرخواهی می‌کنم. فوتسال است و باید محکم بازی کرد و تا ثانیه‌های آخر جنگید تا بتوانیم نتیجه را بگیریم.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: داوری خوب بود و هیچ مشکلی وجود نداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.