کد خبر : 252911
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 22:30
-

مدیرعامل مس سونگون: کیفیت برگزاری مسابقه زیر صفر بود/ برد گیتی پسند فوتسالی نبود و حواشی که ایجاد شد،به تیم ما ضربه زد

مدیرعامل مس سونگون: کیفیت برگزاری مسابقه زیر صفر بود/ برد گیتی پسند فوتسالی نبود و حواشی که ایجاد شد،به تیم ما ضربه زد

مدیرعامل باشگاه مس سونگون پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: امروز بالاترین سطح فوتسال کشور برگزار شد، اما کیفیت برگزاری این مسابقه زیر صفر بود و هیچ امنیتی در سالن وجود نداشت.

یاسر نجف‌زاده پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز بالاترین سطح فوتسال کشور برگزار شد، اما کیفیت برگزاری این مسابقه زیر صفر بود و هیچ امنیتی در سالن وجود نداشت.

وی با ابراز نارضایتی از نحوه میزبانی تیم گیتی‌پسند، خاطرنشان کرد: تماشاگران تیم مهمان را به گوشه‌ای سالن فرستادند که این حرکت بی‌احترامی محض تلقی می‌شود، در حالی که در جلسه قبل بازی سازمان لیگ اعلام کرد که برای تماشاگران ما جای مناسبی در نظر می‌‌گیرد، اما در جریان بازی خلاف این عمل می‌شود و این حرکت بسیار زشت است.

مدیرعامل مس سونگون در ادامه انتقاداتش متذکر شد: هواداران ما از تبریز تا اصفهان نزدیک به هزار کیلومتر مسافت را طی کردند تا تیم‌شان را تشویق کنند، داوری مسابقه نیز در سطح این بازی نبود و مواردی که خواسته بودیم، رعایت نشد.

نجف‌زاده افزود: ما خواسته بودیم که از ورود آب معدنی به سالن جلوگیری شود، دیدید که در جریان بازی چقدر وقفه رخ داد به ویژه در آن دقایقی که نتیجه بازی ۴ بر ۳ بود و ما داشتیم نتیجه را جبران می‌کردیم اتفاقاتی افتاد و این موارد نشان می‌دهد که مدیریت کمیته فوتسال ما باید قدرتمندتر عمل کند.

وی در ادامه به انتقاد از شیوه اداره کمیته فوتسال کشور پرداخته و گفت: کمیته فوتسال سال‌ها است که با سرپرست اداره می‌شود و هیئت رئیسه تغییر نکرده است و این موارد به فوتسال ما ضربه خواهد زد‌.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون با بیان اینکه به بازیکنان هر دو تیم تبریک می‌گویم، گفت: به گیتی‌پسند به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم، اما این برد فوتسالی نبود و حواشی که ایجاد شد، به تیم ما ضربه زد، در بدبینانه‌ترین حالت بازی باید مساوی می‌شود و برای این مسابقه تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: سازمان لیگ مسئولیت برگزاری مسابقات را بر عهده دارد، تعداد پرسنل نیروی انتظامی که در سالن حضور دارند را بشمرید؟ آیا با این تعداد می‌توان مسابقه را برگزار کرد؟ در طول مسابقه به سمت هواداران ما بطری آب معدنی پرتاپ می‌شد، سوالات زیادی وجود دارند که نمی‌توانم آنها را بیان کنم.

نجف‌زاده در ادامه انتقاداتش خاطرنشان کرد: فوتسال ما در جهان آقایی می‌کند و این شیوه برگزاری مسابقات در شأن فوتسال ما نیست، این بازی می‌توانست بدون حاشیه و خیلی بهتر از این برگزار شود و به نظرم مدیریت کار اشکال دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یوسف شنبه , ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

من به بقیه حواشی یانتیجه کاری ندارم ولی به تماشاگرانی که این همه راه راطی کرده بودندواقعابی احترامی شده

وح شنبه , ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

سلام. آره داور با ناداوری ضربه سختی به تیم مس زد. اخراج گلر کاملاً اشتباه بود چون گلر اصلا خطا نکرده بود توپ رو زد