کد خبر : 252904
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 19:10
-

هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتسال؛

گیتی‌پسند قهرمان نیم فصل شد

گیتی‌پسند قهرمان نیم فصل شد

دیدارهای هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام ۷دیدار به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر امروز ۷دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید. در بندرعباس پالایش نفت میزبان شهرداری ساوه بود و توانست در نیمه اول با درخشش خونجهان با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود.

تیم هادی بزوال در روزی که سالن فجر بندرعباس با حضور هزاران هوادار بندری سوزن‌انداز نبود ابتدا در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد اما به بازی برگشت و توانست دو گل دیگر به ثمر برساند. اشتباه محرز داور در فاصله ۴۰ثانیه به پایان هم که خطای بیرون از شش قدم را داخل محوطه پالایش تشخیص اگرچه منجر به گل دوم ساوجی‌ها شد اما نتوانست جلوی پیروزی ارزشمند بندری‌ها را بگیرد؛ اشتباهی که در نهایت در تفاضل گل به ضرر پالایش شد تا عنوان تاریخی و ارزشمند چهارمی در نیم فصل از دستش برود. 

 

در سیرجان تیم حسین افضلی میزبان ایرالکو اراک به سرمربیگری خوراکچی بود. گهرزمین سیرجان در این بازی ابتدا به گل رسید اما برخلاف جریان بازی ایرالکو بود که موفق به ثمر رساندن گل تساوی شد تا نیمه اول به پایان برود. رالی دو تیم در نیمه دوم هم ادامه داشت تا در نهایت اراکی‌ها بتوانند یک امتیاز ارزشمند را از تیم قدرتمند گهرزمین کسب کرده و با رد و بدل شدن چهار گل دیگر با تساوی ۳ بر ۳ به خانه بروند.

 

در ساوه، سن‌ایچ اسیر گلزنی فرش‌آرا در نیمه اول شد تا فشار زیادی را در ادامه برای جبران تحمل کند و تلاش کرد تا در نیمه دوم متفاوت ظاهر شود. تیم اصغری‌مقدم در این نیمه تلاش زیادی برای گلزنی کرد و در نهایت با به ثمر رساندن گل تساوی از یک باخت خانگی نجات پیدا کرد. 

 

دیدار الکلاسیکوی فوتسال ایران در اصفهان با خیل عظیم تماشاگران اصفهانی در سالن پیروزی آغاز شد‌. گیتی‌پسند با شروع طوفانی خود در لحظات اول بازی به گل اول خود رسید و چند دقیقه بعد هم گل دومش را به ثمر رساند اما مس با گل عزتی به بازی برگشت و فشار خود را در روز درخشش مسعود محمدی بیشتر کرد.

در این بازی که بعد از گل مس متوزان شده بود تیم محمد کشاورز دوباره نبض بازی را در دست گرفت و توانست با دو گل پیاپی سنگ‌سفیدی و درخشانی نیمه اول را با پیروزی ۴ بر یک به پایان ببرد.

نیمه دوم این بازی آبستن حوادث بود و مس توانست تا فاصله یک گل هم با گیتی پسند برسد اما در نهایت بازی پاورپلی در ادامه برای تیم تقی‌پور با هوشیاری گیتی‌پسندی‌ها منجر به پیروزی ۶ بر ۴ و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل شد. 

 

نتایج کامل دیدارهای امروز و جدول بازی‌ها به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.