کد خبر : 253284
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 9:26
-

فقط چند اینچ سرنوشت قهرمان نیم فصل را تغییر داد

فقط چند اینچ سرنوشت قهرمان نیم فصل را تغییر داد

گیتی پسند اصفهان، فاتح نبرد ال کلاسیکوی رفت فوتسال ایران بود. این افتخار نصف و نیمه و این پیروزی بزرگ، فقط چند اینچ تا بر باد رفتن، فاصله داشت. فقط چند اینچ…

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هیچ موفقیتی بدون نبرد به دست نمی‌آید و این یکی از زیباترین جملات چه‌گوارا می‌باشد. شاید این نقل به یاد ماندنی درآمیخته با تشدید رقابت دوستان سابق به یک دشمنی صرفا ورزشی را در فوتسال ایران پایه‌ریزی کرده است. دقیقا همان چیزی که تماشاگران و حُضار در سالن پیروزی اصفهان، شاهد آن بودند. پیروزی گیتی‌پسند همان قدر دراماتیک بود که در لحظه‌ای امکان داشت همه چیز رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد و داستان با روایت متفاوتی تعریف شود. مثلا نتیجه ۶ بر ۴ به چهار بر چهار تغییر می‌یافت و شاید هم سرنوشت دیگری رقم می خورد.

گیتی پسند و مس سونگون، به مدت یک دهه به رقبای جدی هم در راه قهرمانی لیگ برتر تبدیل شده‌اند و در این رهگذر هر مصاف آن‌ها تعیین‌کننده قهرمان و از حساسیت بالایی برخوردار است. هیچ دلیلی غیر از جدول باعث دشمنی آن‌ها نشده؛ چه اینکه آن‌ها نه همشهری هستند و نه دشمنی بین شهری و مسائل سیاسی و اجتماعی گذشته در داغ‌ کردن تنور رقابتشان نقش دارد. در واقع ماجرا بیش‌تر فوتسالی است و سرچشمه این حواشی، شهوت قهرمانی در اصل قضیه و نفس رقابت، دشمنی را رقم زده.

در لحظاتی که گیتیزن‌ها خوش‌بینانه با چهار گل حریف مغرور را به بند کشیده بودند، اما مسی‌ها نیز قمار بزرگی را مرتکب شدند و ۹ دقیقه به پایان بازی به تاکتیک پاور پلی روی آوردند. پاس‌های پُرشمار آن‌ها و پلن‌های حملاتی مس‌سونگون باعث شد تا اصفهانی‌ها در لاک تدافعی فرو بروند. بازیکنان مس در دقایق پایانی تحول یافته‌تر و البته کم اشتباه‌تر بودند و این نقطه قوت، آن‌ها را به دو گل پیاپی رساند تا نتیجه بازی ۴ بر ۳ شود.

در حالی که دل‌نگرانی و استرس گریبانگیر گیتیز‌ن‌ها و تماشاگرانشان شده بود، این موقعیت طلایی برای مسی‌ها از کف رفت و همان توپ، تیر خلاصی بود بر پیکر این تیم تا اولین شکست فصل را تجربه کند

شاید اگر توپ به تور بوسه می‌زد، سرنوشت قهرمان نیم فصل به کلی تغییر می‌کرد. فوتسال، نه تاریخی به بلندای فوتبال دارد و نه سرمایه هنگفتی در این رشته خرج شده، اما چنین جذابیت و لحظاتی باعث شده تا طرفداران خاص و عاشقان سینه‌چاکی پیگیرش باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

حق مس را با ناداوری و مسائل انضباطی حاکم بر سالن خوردند.