کد خبر : 253324
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 9:13
-

حسن زاده:لیگ برای فرش‌آرای مشهد تازه شروع شده‌ است/تجربه در کنار جوانی رمز موفقیت ما بوده‌ است

حسن زاده:لیگ برای فرش‌آرای مشهد تازه شروع شده‌ است/تجربه در کنار جوانی رمز موفقیت ما بوده‌ است

سرمربی فرش‌آرا گفت:اگر چه نیم فصل اول لیگ برتر تمام شده، اما برای ما فصل تازه شروع شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن حسن‌زاده در خصوص وضعیت تیمش در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: از اول فصل بازی به بازی پیش رفتیم. وقتی پیشنهاد فرش‌آرا را دریافت کردم، با توجه به شناختی که از این تیم داشتم، می‌دانستم که کار سخت و جذابی دارم. برای همین با پذیرفتن پیشنهاد باشگاه، برای یک چالش مهم آماده شدم.

سرمربی فرش‌آرا گفت: از ابتدا با مدیریت باشگاه و کادرفنی، تمدید و خرید های جدید باشگاه را بر اساس اولویت های فنی انجام دادیم و امروز خوشحالم که تک تک بازیکنانی که در فرش ارا هستند، نشان دادند که چه قابلیت های خوبی دارند.

وی افزود: میانگین سنی زیر ۲۵ سال برای حضور در لیگ برتر یعنی یک ریسک بزرگ، اما ما این کار را انجام دادیم و نتیجه آن را هم می‌بینیم. تجربه در کنار جوانی رمز موفقیت ما بوده‌است.

حسن زاده درباره جایگاه فرش آرا در پایان نیم فصل گفت: به جدول لیگ برتر هیچ زمان نگاه نمی‌کنیم. ما بر اساس اهداف خود پیش می‌رویم، اما از ابتدای فصل هدف ما بازی های خوب، تماشاگرپسند و در نهایت نتیجه خوب بود. فکر می‌کنم به اهداف خود رسیده‌ایم. اگر چه معتقدم می‌توانستیم امتیازهای بیشتری کسب کنیم، اما تلاش بازیکنانم قابل تقدیر است.

وی درباره لیگ برتر گفت: با یکی از سخت‌ترین فصول لیگ برتر روبرو هستیم. نبرد در تمام رده‌های جدول سخت است و می‌بینیم که هر هفته جایگاه تیم‌ها مدام در حال تغییر است. در فصلی که تمام بازیکنان انگیزه نمایش خوب دارند و کادرفنی تیم ملی می‌تواند با این انگیزه، دوباره تیم ملی را قهرمان آسیا کند. تمام تیم‌ها در حال استفاده از جوانانی هستند که آینده فوتسال هستند و مسیر تیم ملی را از باشگاه ها تقویت می‌کنند.

حسن زاده درباره داوری های نیم فصل اول گفت: از ابتدای لیگ هیج صحبتی درباره داوری نکرده ام؛ چراکه معتقدم تمرکز مربی باید روی تیمش باشد، اما گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که سکوت خیلی سخت است. وقتی تلاش بازیکنانم با یک سوت اشتباه از بین می‌رود، چقدر می‌شود سکوت کرد؟ در نهایت به تمام داوران خسته نباشید می‌گویم و با توجه به شرایطی که دارند و همه می‌دانیم، باید همت آنها را ستود.

حسن زاده درباره برنامه های نیم فصل دوم گفت: تیم ما هر روز تکمیل تر می‌شود و استراتژی‌های ما برای هر دیدار تفاوت می‌کند. پتانسیل تیمی من همچنان قابلیت های بیشتری دارد که در ادامه فصل خواهیم دید.

وی افزود: باشگاه فرش آرا با حمایت اعضاء هیات مدیره کارخانجات کار بزرگی انجام می‌دهد. همه ما در باشگاه خود را موظف می‌دانیم به پاس این حمایت ها و کارگران شریف این کارخانه، نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

سرمربی فرش‌آرا درباره پیش بینی‌اش از جایگاه فرش‌آرا در پایان نیم فصل گفت: پیش بینی در ورزش کار ساده ای نیست، ما همچنان با انگیزه بازی‌ها را شروع می‌کنیم. مطمئن هستم که در پایان فصل هم باز با افتخار از بازیکنان و باشگاه فرش ارا یاد می‌کنم. مهم اهداف ماست که می‌دانیم چه چیزی در ذهن ماست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.