کد خبر : 253450
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 14:45
-

قدردانی رئیس هیات‌مدیره پالایش نفت از هواداران بندرعباس

قدردانی رئیس هیات‌مدیره پالایش نفت از هواداران بندرعباس

رئیس هیات‌مدیره شرکت و باشگاه پالایش نفت بندرعباس در متنی از همراهی هواداران خونگرم، متعصب و باوفا هرمزگانی برای حمایت از تیم لیگ‌برتری پالایش نفت قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دکتر اسحاق جعفری در متنی ضمن تشکر از بازیکنان و کادرفنی به جهت عملکرد درخشان‌شان در پایان نیم‌فصل نخست لیگ‌برتر فوتسال کشور، آورده است: در هر اتفاق خوب برای تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس مدیون همراهی هواداران عزیزمان هستیم. 

 

وی همچنین اشتیاق وصف‌ناپذیر هواداران در بازیهای خانگی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس را مثال زدنی عنوان کرده و در ادامه تاکید کرده است: حمایت از تیم فوتسال در لیگ‌برتر کشور با درایت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس قابل تقدیر است که اکنون شاهد شادی مردم استان هرمزگان هستیم. 

 

رئیس هیات‌مدیره شرکت و باشگاه پالایش نفت بندرعباس در این متن همچنین از پیام‌های انگیزشی جامعه ورزش به جهت حمایت از ظرفیت‌های هرمزگانی قدردانی کرده و ماندگاری تیم فوتسال و حمایت از ورزش را در اولویت مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس دانسته است. 

 

گفتنی است تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در پایان نیم فصل نخست لیگ‌برتر کشور با کسب ۲۱ امتیاز با یک تفاضل گل کمتر از فرش‌آرا رده چهارمی، در جایگاه پنجم قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.