کد خبر : 253479
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 16:49
-

پوشاک حافظ در مسیر عبور از بحران؛

حضور مدیرکل ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس در جلسه حل مشکلات نماینده ساری+ عکس‌ها

حضور مدیرکل ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس در جلسه حل مشکلات نماینده ساری+ عکس‌ها

مدیران ارشد استان مازندران در جلسه حل مشکلات پوشاک حافظ ساری حاضر شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پوشاک حافظ ساری که در نیم‌فصل اول تنها با ۴ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته، به دنبال تغییر رویه‌ای است که قطعا به تنهایی قادر به انجامش نخواهد بود. 

 

به همین منظور شب گذشته مدیران حافظ ساری در جلسه‌ هم‌اندیشی‌ای، میزبان مدیران ارشد ورزشی استان مازندران بودند تا با کمک و هم‌فکری با آنها بتوانند راهی برای نجات تنها نماینده فوتسال استان مازندران از خطر سقوط پیدا کنند. 

 

در این جلسه که با حضور دکتر رجبی مدیرکل و دلیری معاون ورزش و جوانان استان مازندران، درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان، بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان ساری برگزار شد، مهدی نعمتی سرمربی ساروی‌ها به بیان مشکلات تیمش اعم از کمبود بازیکن، عدم انجام مدون مطالبات بازیکنان و … پرداخت و خواستار حمایت ویژه و فوری مدیران استانی برای کمک به این تیم شد. 

 

مدیران استانی نیز پس از شنیدن گزارشات مدیران و کادرفنی باشگاه برای بررسی بیشتر راهکارهای حمایتی و انجام برخی از اقدامات موثر، زمان خواسته و اعلام کردند تا هفته آینده خبرهای خوبی برای هواداران پوشاک حافظ ساری خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.