کد خبر : 253477
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 14:42
-

کشاورز: کارشناسان فوتسال گیتی‌پسند را مدعی نمی‌دانستند/ خیلی از رکوردها را شکستیم

کشاورز: کارشناسان فوتسال گیتی‌پسند را مدعی نمی‌دانستند/ خیلی از رکوردها را شکستیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند، گفت: خیلی از کارشناسان به خود من گفتند جنگ قهرمانی بین کراپ و مس است و ما را مدعی نمی‌دانستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد کشاورز پس از قهرمانی تیمش در نیم فصل لیگ برتر فوتسال کشورمان در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: جدا از قهرمانی بیشتر از عملکرد تیم خوشحالم. بچه‌های ما خیلی با انگیزه کار کردند. هفته به هفته سعی کردیم شرایط خودمان را خوب نگه داریم و خدا را شکر قهرمان نیم فصل شدیم.

وی افزود: در نیم‌فصل رکوردهای خیلی خوبی به جای گذاشتیم، هر چند به دنبال آن‌ها نبودیم. بازیکنان گیتی‌پسند کسب ۳۷ امتیاز، کمترین گل خورده، بیشترین برد متوالی و خیلی از رکوردهای دیگر را بر جای گذاشتند و ما این رکوردها را مدیون کار تیمی هستیم. در مجموعه گیتی‌پسند کار تیمی انجام می‌شود. تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد اما کار تیمی مهم‌تر از هر چیز است.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص عملکرد تیمش برابر مس‌سونگون نیز بیان کرد: بازی خیلی خوب بود و بار فنی زیادی داشت و همینطور که پیش‌بینی می‌شد، جذاب بود و فکر می‌کنم بیننده‌ها و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند. ضمن احترام برای مس، ما مستحق پیروزی بودیم. در نیمه اول آن‌ها را تحت فشار گذاشتیم و پیش افتادیم و نیمه دوم هم چون تیم مس عقب بود، فشار را بیشتر کرد اما ما به آن‌ها فرصت ندادیم. تیم مس بعد از این موضوع بازی ۵ نفره را در دستور کار قرار داد و هم گل زد و هم گل خورد. در نهایت خیلی خوشحالم که توانستیم با حمایت تماشاگران و تلاش بچه‌ها سه امتیاز کسب کنیم.

کشاورز در مورد حواشی که در این بازی به وجود آمد نیز عنوان کرد: به طور کلی فکر نمی‌کنم اتفاق خیلی خاصی رخ داده باشد. برخوردها کاملا طبیعی بود و هر بازیکنی برای تیمش نهایت تلاشش را کرد. بازی سنگینی بود اما دیدید که وقتی بازی تمام شد، هم کادرهای فنی و هم بازیکنان در کنار هم بودند و به یکدیگر خسته نباشید گفتند و بدون کوچکترین مشکلی کار به پایان رسید. این حرفه‌ای بودن بازیکنان این دو تیم را نشان می‌دهد.

وی در خصوص اینکه تیم گیتی‌پسند در این فصل با بازیکنان جوان خود عملکرد بسیار خوبی داشته، گفت: ما اول فصل به دنبال گرفتن ستاره‌ نبودیم اما حالا بازیکنان جوانی که گرفتیم، ستاره شدند و عملکرد بسیار خوبی دارند. ما برای رسیدن به این جایگاه خیلی تلاش کردیم و این در حالی رقم خورد که در نقل و انتقالات به خاطر مبالغ بالا نتوانستیم برخی از بازیکنانی که می‌خواستیم را بگیریم.

سرمربی گیتی‌پسند در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کرد با این شرایط در نیم‌فصل این نتیجه را بگیرد یا نه، بیان کرد: خوشبین‌ترین هوادار گیتی‌پسند هم فکر نمی‌کرد ما این نتایج را بگیریم. خیلی از کارشناسان به خود من گفتند جنگ قهرمانی بین کراپ و مس است. حتی آن‌ها تیم گهرزمین سیرجان را هم مدعی قهرمانی می‌دانستند. خیلی‌ها بر این عقیده بودند که گیتی‌پسند با تقریبا ۸۰ درصد تغییرات نمی‌تواند نتیجه خوبی بگیرد و نهایتا در جایگاه چهارم تا ششم قرار می‌گیرد.

کشاورز افزود: در فصل نقل و انتقالات علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، علی وفایی، ابوالقاسم عروجی، فرهاد فخیم و … را از دست دادیم اما خدا لطف کرد و ما با این حجم از تغییرات توانستیم در نیم فصل قهرمان شویم. بازیکنان ما خیلی برای این جایگاه تلاش کردند و حمایت‌های باشگاه نیز به ما کمک بسیار خوبی کرد.

وی در پایان گفت: از بازیکنانم رضایت کامل دارم چرا که حرف کادرفنی را به خوبی گوش می‌کنند. از هواداران هم خیلی ممنونم که در بازی‌های خانگی برای حمایت ما به سالن می‌آیند. این پیروزی‌ها متعلق به آن‌هاست. از هیئت‌مدیره باشگاه نیز بسیار متشکرم، به خصوص علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه که همیشه به من لطف داشته است. ما در نیم ‌فصل دوم کار سختی داریم و باید پرقدرت‌تر از قبل به کارمان ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

البته کارشناسان فوتسال پیش بینی چنین داوری ها و حمایت ها رو از شما نمیکردن

پاکزاد پنجشنبه , ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

جوجه ها را آخر پاییز می شمارند، حالا برای نتیجه گیری خیلی زود است