کد خبر : 253501
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 - 14:35
-

ماشین گلزنی غیرمنتظره در لیگ‌برتر/ عقب‌گیر بندری‌ها در فاصله یک گله با آقای گل لیگ

ماشین گلزنی غیرمنتظره در لیگ‌برتر/ عقب‌گیر بندری‌ها در فاصله یک گله با آقای گل لیگ

در فهرست بهترین گلزنان لیگ برتر فوتسال تا پایان نیم فصل نخست، نام امیررضا خون‌جهان بازیکن جوان تیم پالایش نفت بندرعباس جلب‌نظر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جایزه آقای گلی لیگ‌برتر فوتسال در این فصل با وجود غیبت صاحبان همیشگی‌اش، دو مدعیِ ملی‌پوش، شناخته شده و بزرگی دارد. محمدحسین درخشانی و بهروز عظیمی تا پایان نیم فصل اول از بخت‌های اصلی کسب این عنوان به شمار می‌روند، اما نمی‌توان از بهروز اسدی و مهدی دهقان‌نژاد که فصل موفقی را پشت سر گذاشته‌اند نیز چشم‌ها را دزدید. 

 

اما غیرمنتظره‌ترین چهره و نام در فهرست بهترین گلزنان، از جنوب سرچشمه گرفته است. امیررضا خون‌جهان، با ثبت آماری خیره‌کننده برای رسیدن به کفش طلای لیگ با ستاره‌های مدعی قهرمانی مبارزه می‌کند. 

 

خون‌جهان ۲۴ساله در بازی مقابل شهرداری ساوه، دو گل به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. همچنین او با دبلی که ثبت کرد، ۱۰گله شد و پس از محمدحسین درخشانی، دومین گلزن برتر فصل یاد می‌شود. 

 

نکته چشم‌نوازی که در استعداد بی‌نظیر بازیکن پالایش نفت بندرعباس جلب نظر می‌کند، پُست اصلی بازی اوست. خون‌جهان با وجود اینکه “عقب‌گیر” محسوب می‌شود و ماموریتش دفاع‌کردن از دروازه تیم خودی بوده است، اما پُرتلاش و سخت‌کوش نشان داده و در فاز هجومی نیز بهترین نقش را ایفا کرده است. او در طی دوران حضورش در پالایش نفت بندرعباس، آینده‌دار، باهوش و البته عطش گلزنی‌اش را به تصویر کشیده است. 

خونجهان که در میان بندری‌ها به آرین روبن معروف است پس از یک سال موفق در قندکاترین آمل و آماری قابل قبول با ۹ گل و ۱۲ پاس‌گل، مدیران پالایش را مُجاب نمود تا امسال به سراغ یکی از بهترین بومی‌های شهرشان بروند. 

 

تفکیک ۱۰ گل امیررضا خون‌جهان در نیم فصل اول لیگ برتر؛

یک‌ گل به مس سونگون

یک گل به ایرالکو اراک

یکی گل به کراپ الوند

یک گل به سن ایچ ساوه

یکی گل به فولاد زرند

یک گل به آناصنعت قم

دو گل به حافظ ساری

دو گل به شهرداری ساوه 

 

به عقیده بسیاری از کارشناسان فوتسال و مربیان، خون‌جهان از شانس بسیاری بالایی برای حضور در لیست وحید شمسایی در دو دیدار دوستانه ملی برابر روسیه، برخوردار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.