کد خبر : 253497
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 - 10:32
-

روزهای فراموش نشدنی مسلم در مسیر حرفه‌ای؛

مرد سال آسیا در منتخب هفته یازدهم لالیگا(عکس)

مرد سال آسیا در منتخب هفته یازدهم لالیگا(عکس)

مسلم اولاد قباد، ستاره ایرانی تیم مایورکا پالما، پس از درخشش در دیدار برابر آلزیرا و تاثیر مستقیمی که روی سه گل تیمش داشت، در منتخب هفته یازدهم لیگا ناسیونال قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم پالما در هفته یازدهم لیگا ناسیونال اسپانیا با درخشش ستاره ایرانی خود در مصاف با آلزیرا به پیروزی پُرگل دست یافت و تا جایگاه دوم جدول لیگا پیش رفت. اولادقباد در این دیدار روی سه گل تیمش تاثیر مستقیم داشت، یک گل و پاس‌گل و حرکت انفرادی بی‌نظیر که منجر به گل چهارم تیم پالما شد تا علاوه بر جایزه بهترین بازیکن میدان، در منتخب هفته یازدهم لیگا جای بگیرد.

 

مرد سال فوتسال آسیا با جدایی از بند مصدومیت که ماه‌ها او را خانه‌نشین کرده بود و اُفت نسبی را در عملکردفنی وی در پی داشت، حالا در آغاز مسابقات فصل جدید به شرایط آرمانی خود بازگشته و دوران درخشانی را پشت‌سر می‌گذارد تا از او به عنوان یکی از بهترین خارجی‌های لیگا ناسیونال یاد کنند.

 

مسلم در مسابقه گذشته پالما، آغازگر روند گلزنی‌های تیمش بود و در حالی که با یک گل از حریف خود عقب افتاده بودند، با شلیکی معرکه و دیدنی گل تساوی‌بخش را به ثمر رساند. همچنین او با حرکتی خارق‌العاده و دریبل کردن بازیکن راس آلزیرا، زمینه‌ساز گلزنی هم‌تیمی‌اش شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.