تقیپور بازیکنانش را فراخواند؛
استارت مس برای نیمفصل دوم در پورشریفی

تیم فوتسال مس سونگون بعد از استراحتی کوتاه برای نیمفصل دوم لیگبرتر استارت میزند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شاگردان اسماعیل تقیپور که دور رفت را با رتبه دوم به پایان رساندند، از فردا (یکشنبه) تمریناتشان را در سالن پورشریفی تبریز زیر نظر کادرفنی از سر میگیرند.
آنها بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، اولین بازی خود در دور برگشت لیگبرتر را روز ۱۰آذر در بندرعباس مقابل پالایش نفت برگزار خواهند کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰