کد خبر : 253514
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 8:56
-

شایعات اطراف محمد طاهری؛ از تیم ملی تا ساری

شایعات اطراف محمد طاهری؛ از تیم ملی تا ساری

شایعات مربوط به حضور محمدطاهری، کاپیتان و ستاره سابق فوتسال در کادرفنی تیم‌ملی خیلی زود تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که روز گذشته صحبت‌هایی پیرامون حضور محمد طاهری در کادرفنی تیم ملی فوتسال مطرح شده بود، در همین راستا و طبق پیگیری‌های صورت گرفته چنین شایعه‌ای رد شد و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال هیچ سِمتی را در کادرفنی تیم‌ملی بر عهده نگرفته است.

طی روزهای گذشته، محمد طاهری به همراه مصطفی نظری دروازه‌بان سابق تیم‌ملی و وحید سلیمانی داور فوتسال، مهمان برنامه تلویزیونی بودند که در جریان برنامه مصطفی نظری به محمدطاهری در خصوص عضویتش به کادرفنی تیم ملی تبریک گفت و مجری نیز ضمن تعجب این خبر را اختصاصی عنوان کرد.

پیشتر‌ها صحبت‌هایی مبنی بر ملحق شدن محمدطاهری به کادرفنی تیم ملی مورد بحث قرار گرفت که گویا فقط در حد پیشنهاد و حرف بوده است و آقای گل سابق ایران و آسیا تمایل دارد دوران مربی‌گری‌اش را در عرصه باشگاهی آغاز کند تا در آینده‌ای نه چندان دور با تجربه بیشتری به تیم ملی فوتسال کمک کند.

محمدطاهری در سال ۲۰۱۰ به عنوان مرد سال فوتسال آسیا برگزیده شد و در همان سال، آقای گل قاره کهن لقب گرفت. همچنین ستاره سابق تیم‌ملی، دو مرتبه آقای گلی لیگ برتر فوتسال را با پیراهن شهید منصوری قرچک در کارنامه دارد و یک دهه با پیراهن تیم ملی فوتسال در رویداد‌های آسیایی و جهانی به میدان رفته است.

شنیده می‌شود، مدیران حافظ ساری برای رهبری نیمکت تیمشان در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال مذاکراتی را با محمد طاهری داشته‌اند و باید دید، او تصمیم به چنین ریسک بزرگی خواهد گرفت و هدایت تیم قعرنشین لیگ را بر عهده می‌گیرد یا خیر.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.