کد خبر : 253521
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 9:03
-

چالش‌های بزرگ پیش‌روی دروازه‌بان سابق پرسپولیس

چالش‌های بزرگ پیش‌روی دروازه‌بان سابق پرسپولیس

محمود خوراکچی، سرمربی جدید تیم فوتسال آلومینیوم اراک، از روز گذشته کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد و تمرینات این تیم زیر نظر وی از سَر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،پس از قطع همکاری با رضا کُردی، سایت رسمی باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد؛ محمود خوراکچی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال کار خود را به عنوان سرمربی جدید این تیم آغاز خواهد کرد. اراکی‌ها که نخستین فصل حضورشان در بالاترین سطح فوتسال ایران را تجربه می‌کنند، هم‌اکنون با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته‌اند و در ادامه مسیر با مربی جدیدشان چالش‌های بزرگی را پیش‌روی خود می‌بینند و مطمئنا روزهای سختی در انتظارشان خواهد بود.

شنیده می‌شود، یک دروازه‌بان و دو بازیکن از اهداف نقل‌وانتقالاتی تیم ایرالکو برای نیم فصل دوم به شمار می‌روند. نکته‌ای که باید برای خوراکچی حائز اهمیت باشد این است؛ تقریبا نیمی از بازیکنان ایرالکو برای اولین‌بار در لیگ برتر به میدان رفته‌اند و کم‌تجربه بودن بازیکنان جوان در نیم فصل نخست ضربه شدید و مهلکی به تیم وارد کرده.

اولین چالشی که خوراکچی با آن رو به رو بوده است، ارائه فوتسال زیبا، هجومی و جلب رضایت هواداران است. در نیم فصل اول، تماشاگران اراکی از نحوه بازی و آرایش تیمشان گله‌مند بودند و رضا کردی را مربی با سبک دفاعی خطاب می‌کردند. از آن‌ جایی که خوراکچی کارنامه درخشانی در دوران مربیگری‌اش داشته و تیم‌های او با تاکتیک و برنامه در مسابقات ظاهر شده‌اند، قطعا سطح انتظارات را بالا خواهد بُرد.

فاصله امتیازات تیم ایرالکو با منطقه قعرنشین‌ها با تک‌امتیازی که در دیدار گذشته خود برابر گهرزمین به‌دست آوردند به عدد پنج افزایش یافته، اما برای رهایی از خط قرمز لیگ ماموریت دشواری را بر عهده دارند.

خوراکچی و شاگردانش در اولین گام به زرند عزیمت می‌کنند و به مصاف تیمی می‌روند که در چهار دیدار قبلی‌اش به پیروزی‌های بزرگی دست‌یافته و در کنار گیتی‌پسندِ صدرنشین، بهترین عملکرد را داشته است.

ایرالکو، در اولین میزبانی‌اش در نیم‌فصل دوم از بهترین تیم فصل پذیرایی می‌کند. گیتیزن‌ها آمار رویایی و فوق‌العاده‌ای را از خود بر جای گذاشته‌اند و در ۱۳ بازی گذشته به ۱۲ پیروزی رسیده‌اند که بیانگر مسیری سخت و طاقت‌فرسا برای اراکی‌ها در دو دیدار ابتدایی‌شان خواهد بود.

محمدرضا محبی با شش گل و نوید آذری با چهار گل، بهترین گلزنان ایرالکو در نیم‌فصل اول به شمار می‌روند که خوراکچی می‌تواند حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.