کد خبر : 253605
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 14:22
-

بازیکن برزیلی کراپ در راه ایران + عکس ها

بازیکن برزیلی کراپ در راه ایران + عکس ها

ماتئوس‌دوس‌سوزا، بازیکن اسبق جوآسابا برزیل، جهت امضا قرارداد با باشگاه کراپ الوند، طی دو روز آینده راهی ایران می‌شود‌.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مدیران کراپ طبق خواسته‌های علی افضل و بعد از بررسی رزومه و شرایط بازیکنان برزیلی، با دو گزینه مدنظر سرمربی خود وارد مذاکره شدند و به نظر می‌رسد انتقال آن‌ها به این تیم نهایی شده باشد. باشگاه کراپ که بنابر نظر افضل، فعالیت با برنامه‌ای پس از حضور وی بر روی نیمکت این تیم در نقل و انتقالات داشته ، طی دو الی سه روز آینده یک بازیکن برزیلی نیز به جمع نفرات خود اضافه خواهد کرد.

ماتئوس‌دوس‌سوزا، بازیکن ۲۵ ساله و اسبق جوآسابا برزیل، توانایی بازی در پست‌های فلنگ و راس را دارد و در دو سال اخیر بیشتر در نقش راس به میدان رفته است. این بازیکن ۱.۸۲ سانتی که متولد ۱۹ مِی ۱۹۹۸ است، پس از آنالیز فیلم‌های بازی که به اشتراک مربیان کراپ گذاشته شده بود و پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی، اواخر هفته در تمرینات کراپ شرکت می‌کند.

با این حال شنیده می شود که آن‌ها در شرف جذب یک بازیکن برزیلی دیگر هستند که هماهنگی‌ها برای خرید این بازیکن انجام شده است و به نظر می‌رسد پیش از بازی حساس مقابل مس‌سونگون، انتقال دومین برزیلی رسمی شود. 

حالا باید منتظر ماند و دید خارجی‌های جدید که توسط کادرفنی انتخاب و بررسی شده‌اند، تا چه اندازه می‌تواند خواسته‌های هواداران و مدیران کراپ را در جهت تقویت خط جلوی تیم برآورده کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.