کد خبر : 253591
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 12:25
-

حسن زاده:می‌دانم در ذهن خودم و بازیکنان چه می‌گذرد/به جدول لیگ برتر توجهی نمی‌کنم

حسن زاده:می‌دانم در ذهن خودم و بازیکنان چه می‌گذرد/به جدول لیگ برتر توجهی نمی‌کنم

محسن حسن‌زاده، سرمربی فرش‌آرا مشهد، معتقد است که با شروع نیم‌فصل دوم، لیگ‌برتر تازه برایشان آغاز می‌شود و همچنین در مورد نکاتی از سبک بازی تیمش می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فرش‌آرا مشهد در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال با ۲۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و عملکرد این تیم در طول فصل به‌قدری مطلوب و قابل قبول بود که از این تیم به عنوان شگفتی‌ساز لیگ یاد می‌کنند. آن‌ها تا پایان هفته ششم، تنها تیمی به شمار می‌رفتند که در کنار غول‌های فوتسال ایران روند شکست ناپذیری خود را حفظ کردند و پس از گیتی‌پسند اصفهان، دومین خط دفاعی برتر لیگ را از میزان گل‌خورده در اختیار دارند.

محسن حسن‌زاده، سرمربی فرش‌آرا مشهد، با آغاز تمرینات این تیم پس از تعطیلات چند روزه نیم فصل، صحبت‌هایش را به اشتراک گذاشت.

به جدول لیگ برتر توجهی نمی‌کنم

ما بر اساس اهداف خود پیش می‌رویم و نگاهی به جدول لیگ نخواهیم داشت. از ابتدای فصل هدف ما بازی‌های قابل قبول، تماشاگرپسند و در نهایت نتایج خوبی کسب کردیم. فکر می‌کنم به اهداف خود رسیده‌ایم و اگرچه معتقدم می‌توانستیم امتیازهای بیشتری را به‌دست بیاوریم. باید اعتراف کنم که تلاش بازیکنانم قابل تقدیر است.

چالش و ریسک‌پذیری را دوست دارم

وقتی پیشنهاد فرش‌آرا را دریافت کردم، با توجه به شناختی که از این تیم داشتم، می‌دانستم که کار سخت و جذابی دارم. برای همین با پذیرفتن پیشنهاد باشگاه برای یک چالش مهم آماده شدم. ذات برنده بودن را در وجودم حس می‌کنم و برای پیروزی حاضر هستم ریسک‌های بزرگی را انجام بدهم. مقابل بندرعباس در حالی که بازی مساوی بود، به بازی پنج نفره روی آوردیم و به گل برتری دست یافتیم. همچنین برابر کراپ در زمانی که بازی را پیش بودیم، برای حفظ نتیجه و کم کردن فشار حریف باری دیگر پاورپلی کردیم. من عاشق ریسک‌پذیری هستم. میانگین سنی زیر ۲۵ سال برای حضور در لیگ برتر یعنی یک ریسک بزرگ و اما ما انجام دادیم و نتیجه آن‌را هم می‌بینیم. تجربه در کنار جوانی رمز موفقیت ما بوده.

می‌دانم در ذهن خودم و بازیکنان چه می‌گذرد

اعتقاد دارم لیگ تازه برای ما آغاز شده و همچنان با تمام انگیزه بازی‌ها را شروع می‌کنیم. مطمئن هستم که در پایان فصل هم با افتخار از بازیکنان و باشگاه فرش‌آرا یاد می‌کنم. مهم اهداف ماست که می‌دانم در ذهن من و بازیکنانم چه می‌گذرد. باید از مدیریت باشگاه و کادرفنی تشکر کنم. تمدید و خریدهای باشگاه را بر اساس اولویت‌های فنی انجام دادیم و امروز خوشحالم که تک تک بازیکنانی که در فرش‌آرا هستند، نشان دادند که چه قابلیت‌های خوبی دارند.

سطح بالای رقابت در لیگ به تیم ملی کمک می‌کند

با یکی از سخت‌ترین فصول لیگ برتر روبه‌رو هستیم. نبرد در تمام رده‌های جدول سخت است و شاهد هستیم که هر هفته جایگاه تیم‌ها مدام در حال تغییر است. در فصلی که تمام بازیکنان باتجربه و جوان با انگیزه نمایش خوبی دارند و کادرفنی تیم‌ملی با انتخاب درست می‌تواند، دوباره تیم ملی را قهرمان آسیا کند. تمام تیم‌ها در حال استفاده از جوان‌هایی هستند که مسیر تیم ملی را برای قهرمانی تسهیل می‌کند.

گفتگو: سید حامد اردهالی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.