کد خبر : 253643
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 13:17
-

اختصاصی پایگاه خبری فوتسال؛

کناره گیری نعمتی از سرمربیگری پوشاک حافظ ساری

کناره گیری نعمتی از سرمربیگری پوشاک حافظ ساری
مهدی نعمتی سرمربی کهنه کار تیم پوشاک حافظ ساری از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مهدی نعمتی سرمربی کهنه کار تیم پوشاک حافظ ساری با ارسال نوشته‌ای به Fut5al ،از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

متن کامل استعفای نعمتی را در ادامه مشاهده نمایید.

« *بنام خداوند جان و خرد*

با توجه به اینکه نیمی از تعطیلات نیم فصل گذشته و مدیران محترم تیم بدلایل مشکلات مالی ، متاسفانه نتوانستند برنامه های پیش بینی شده برای شروع خوب در نیم فصل دوم را که از شروع کارمون برنامه ریزی شده بود را اجرایی نمایند ، بطوریکه با این مسیر انتخابی آنها ، نمیتوان اصلاح و تحولی مثبت در حرکت تیم ایجاد کرد .

بنابراین با سپاس از هوادارن پرشور و متعصب ، همکاران بسیار عزیز و فنی تیم و بازیکنان پرتلاش و غیرتمند که تمام توانشان را برای موفقیت تیم گذاشتن ، به دلایل زیر از هدایت تیم حافظ ساری در نیم فصل دوم کناره گیری می کنم تا در زمان باقیمانده با تصمیمات بهتر مدیران ، تیم شهرم بتواند نیم فصل دوم را با قدرت آغاز و در نهایت منجر به حفظ تنها سهمیه استان مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور گردد .

۱️⃣ عدم اجرای کامل تعهدات مالی بازیکنان و کادر فنی ، بطوریکه تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد دریافتی داشته و تعدادی هم تاکنون هیچگونه دریافتی نداشته‌اند.
۲️⃣ عدم جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی که از یک ماه پیش اسامی آنها به مدیریت باشگاه اعلام تا زمینه مذاکره و همکاری را فراهم آورند.
۳️⃣ عدم ثبت قرارداد قانونی و صدور کارت برای کادر فنی به جهت حضور بر روی نیمکت تیم در حین برگزاری مسابقات.
۴️⃣ مصائب و مشکلات ریز و درشت از قبیل تامین البسه گرم و عدم پرداخت به موقع پاداش پس از تنها برد تیم در هفته هشتم ، عدم برگزاری کامل تمرینات در سالن سید رسول در هفته هایی که میزبان بودیم و …. که به شکلی غیرباور سپری شد که در صورت لزوم می‌توان بطور کامل و در صورت ضرورت مسائل را بازگو کرد .

با سپاس از حمایت و همراهی تمامی رسانه‌های محترم کشور خصوصا پایگاه خبری فوتسال ، از فوتسال ایران عزیز و بزرگ و نیز تمامی تیم ها و اعضای آن ها.»

 

حال باید منتظر ماند و دید پاسخ باشگاه حافظ ساری به استعفای نعمتی چگونه خواهد بود و وضعیت نماینده شمال کشور در لیگ برتر به کجا خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.