کد خبر : 253648
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 18:29
-

گهرزمین اینگونه فرصت از دست داد

گهرزمین اینگونه فرصت از دست داد

تیم فوتسال گهرزمین سیرجان برابر ایرالکو نتوانست از تمام نفرات خود بهره ببرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال گهرزمین سیرجان که با هدایت حسین افضلی نیم‌فصلی رویایی را با عنوان سومی پشت‌سر گذاشته در بازی پایانی خود برابر ایرالکو تن به تساوی خانگی‌ای داد که برای این تیم افسوس باقی گذاشت. 

 

گهرزمین در روزی امتیاز از کف داد که در تعقیب مدعیان بود و بازی مستقیم گیتی‌پسند و مس به عنوان دو تیم بالای سری‌اش، ارزش امتیازات این بازی خانگی را برای سیرجانی‌ها دوچندان کرده بود اما غرش خط آتش آنها مساوی با تعداد اشتباهاتی بود که در روز غیبت پرکاس رخ داد و زحمات آنها را به هدر داد. 

 

مهرزاد صادقی که از گلرهای با آتیه لیگ به‌ شمار می‌رود، در این بازی با ایرالکو متحول شده تمام توانش را گذاشت اما طبیعتا به اندازه پرکاس تجربه نداشت تا علیرغم تلاشش، گهرزمین زیرپوستی افسوس بخورد. 

 

پرکاس این فصل در کنار چهره‌های جوان و باتجربه گهرزمین نقش فوق‌العاده‌ای در کمک به تیمش داشته و در این بازی نیز با صلاحدید پزشکان و کادرفنی برای ادامه حضور قدرتمندانه در نیم‌فصل دوم به کتف تحت فشارش استراحت داده بود تا غایب جدی بازی با ایرالکو باشد. 

 

گفتنی است او در این فصل با آمار ۲۳ گل از ۲۵ گل‌خورده تیمش، عملکرد جذابی داشته که با به ثمر رساندن ۲ گل در حین بازی برای گهرزمین، به واقع بهترین فصل فوتسالی خود را پشت‌سر می‌گذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.