کد خبر : 253660
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 11:12
-

عراقی‌زاده: برای نقل و انتقالات نیم‌فصل نیاز به تقویت نداریم/ توصیه می‌کنم با بازیکنان تحت قرارداد ما تماس تلفنی نگیرند/ نمی‌گذاریم کسانی که مدرک سیاه‌بازی دارند در اطراف تیم ما جولان دهند

عراقی‌زاده: برای نقل و انتقالات نیم‌فصل نیاز به تقویت نداریم/ توصیه می‌کنم با بازیکنان تحت قرارداد ما تماس تلفنی نگیرند/ نمی‌گذاریم کسانی که مدرک سیاه‌بازی دارند در اطراف تیم ما جولان دهند

قائم مقام گیتی پسند در مورد وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدحسین عراقی‌زاده قائم مقام و عضو هیات مدیره گیتی‌پسند درخصوص فصل نقل‌وانتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتسال گفت: ما همه بازیکنان مدنظرمان که در لیست کشاورز بودند را در ابتدای فصل جذب کردیم و طبق اعلام سرمربی تیم به باشگاه هیچ بازیکنی از لیگ ایران درحال حاضر مدنظر ما نیست.
وی افزود: هیچ خروجی در لیست خودمان نداریم و همه بازیکنان ما کیفیت بازی کردن در گیتی‌پسند را دارند و اکثر بازیکنان ما قراردادهای بیش از یکسال دارند.
قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند، گفت: به تعداد انگشت شماری که قواعد بازی را برهم می‌زنند و با آمدنشان به لیگ‌برتر آغازگر بازی‌های کثیف می‌شوند، توصیه می‌کنم با بازیکنان تحت قرارداد ما تماس تلفنی نگیرند چون دفعه بعد با سند و مدرک و ارائه فایل صوتی به جامعه فوتسال ماهیت واقعی آن‌ها را نشان خواهم داد.
عراقی‌زاده در ادامه تصریح کرد: ما درصورتی که بازیکنی بخواهیم با باشگاه آن‌ها مذاکره می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد آن‌ها که به جای مدرک فنی، مدرک سیاه‌بازی دارند در اطراف تیم ما جولان دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

سیاه باز تر از تو و اطرافیانت هم مگه هست توی فوتسال.
یه سری به کارنامه نا پاکت بنداز.از تبانی و محرومیت تا نابود کردن همه بازیکنا و مربیان اصفهانی و درست کردن یه باند اطراف خودت.
دیگه تو از پاکی حرف نزن،یه اصفهان تو رو به سیاه بازی و ناپاکی میشناسه