کد خبر : 253662
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 11:30
-

ورود مدیرعامل پوشاک حافظ ساری به سالن ممنوع شد!

ورود مدیرعامل پوشاک حافظ ساری به سالن ممنوع شد!

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های پوشاک حافظ ساری و پالایش نفت بندرعباس از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال برگزار و از سوی حافظ یوسفی، مدیرعامل تیم پوشاک ساری تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داوران رخ داد. وی به سه جلسه از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم پوشاک حافظ ساری به دلیل داشتن ۳ بازیکن اخطاری و تخلفات تماشاگرانش به دلیل فحاشی به داور باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دمساز چهارشنبه , ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

درود و صد درود
اگر در بستر ورزش همانند همه دنیا شفاف و با تکنیک های حرفه ای ( VAR) و … حاضر باشد به یقین هم داوران با حس خوب و با وقار و محبوب تماشاگران سوت خواهند زند و هم اشتباه یک درصدی داوری ، سریع اصلاح خواهد شد و بخاطر باخت غیر منصفانه و اشتباه صد در صدی داور ( مثل گل گل گهر به پرسپولیس و تمام مملکت از رئیس جمهور گرفته ، تا آبدارچی ، با هم متحد شدند تا فرار پرسپولیس از باخت را آن هم بخاطر اشتباه صد در صدی داور ، را ماستمالیزیشن نمایند !! آیا ملت شریف و فهیم ایران قانع شدند ؟؟؟؟ هرگز ! فقط مسئولین فکر می کنند ملت خرند و متوجه کثافت کاری و اشتباه عمدی داوران نمی شوند!!! پس به سوی مدرن و ورزش سالم و شفاف حرکت کنید همین و بس !!!