کد خبر : 253757
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 19:46
-

باقر محمدی: بیانات رهبری درباره مبارزه با مافیا در ورزش مسرت‌بخش بود

باقر محمدی: بیانات رهبری درباره مبارزه با مافیا در ورزش مسرت‌بخش بود

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتسال کشورمان گفت: اشاره بسیار دقیق شخص اول کشور به موضوع مبارزه با «مافیا» در ورزش، بسیار مسرت‌بخش است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، باقر محمدی در خصوص دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: دیدار با رهبری حس خیلی خوبی بود که من در زندگی تجربه کردم. ایشان خیلی از مسائل ورزشکاران را ریز و دقیق می‌دانستند و در مورد مسکن و شغل ورزشکاران نیز صحبت کردند.

 

وی افزود: حضرت آقا خیلی از مسائلی را می‌دانستند که فکر نمی‌کنم مسئولان شهری و استانی خبر داشته باشند. این توجه رهبری به ورزش، انگیزه زیادی به ورزشکاران می‌دهد و باعث می‌شود با روحیه خوبی برای تیم‌های ملی و افتخارآفرینی تلاش کنیم.

 

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان به بیانات رهبری درباره آفت‌های ورزش، اشاره و اضافه کرد: وقتی شخص اول کشور انقدر دقیق به این موضوع اشاره می‌کند، خوشحال‌کننده است. من برخی از فسادها را در ورزش تجربه کردم و می‌دانم که این موضوع چقدر آزاردهنده است. خیلی خوب است که رهبر کشورمان در این خصوص صحبت کردند و امیدوارم با موضوعاتی که مطرح کردند، این آفت‌ها از بین برود.

 

محمدی در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه نیز گفت: رهبری تاکید کردند که رژیم صهیونیستی ضربه فنی شده است. قطعا همه ورزشکاران از مردم فلسطین حمایت و این جنایات بی‌رحمانه را محکوم می‌کنند. صحنه‌هایی را می‌بینیم که واقعا دردناک است. امیدوارم هر چه سریعتر این تجاوز وحشیانه به پایان برسد و آرامش به مردم فلسطین برگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.