کد خبر : 253808
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 21:31
-

محمدی: فوتسال در نیروی هوایی ارتش نهادینه شده است

محمدی: فوتسال در نیروی هوایی ارتش نهادینه شده است

رئیس کمیته فوتسال نیروی هوایی گفت: فوتسال در نیروی هوایی ارتش نهادینه شده و این رشته ورزشی مورد استقبال بی سابقه کارکنان و خانواده های آنان در پادگان‌های کشور قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسابقات فوتسال کارکنان نیروی هوایی ارتش از روز گذشته در حالی در شهر مشهد آغاز شد که از آخرین میزبانی این شهر ۱۶ سال می‌گذرد و برای اولین بار ۱۷ تیم از پایگاه‌های هوایی شهرهای مختلف کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

 

محمد محمدی در این باره اظهار داشت‌: خوشبختانه فوتسال در نیروی هوایی ارتش نهادینه شده و این رشته ورزشی با استقبال بی سابقه کارکنان و خانواده آنان در پادگان‌های مختلف کشور قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات مربیان تیم‌های نیروی هوایی اقدام به جوانگرایی کرده‌اند و این موضوع در آینده کمک شایانی به توسعه فوتسال در نیروهای مسلح خواهد کرد.

 

رئیس کمیته فوتسال نیروی هوایی ارتش گفت: با تدابیر امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و جناب اندیشه مدیریت تربیت بدنی نهاجا تیم‌داری در لیگ کشور در دستور کار قرار گرفته و سربازان ورزشکار قهرمان این رشته با خیالی راحت در قالب تیم عقاب نیروی هوایی تبریز در لیگ دسته اول کشور مشغول گذراندن خدمت مقدس سربازی هستند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: در تمامی شهرک‌های نیروی هوایی در کشور نسبت به تشکیل آکادمی های فوتسال جهت فرزندان کارکنان اقدام شده و بازیکنان بسیار خوبی به فوتسال کشور معرفی شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.