کد خبر : 253931
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 23:28
-

تقدیر وزیر آموزش وپرورش از سرمربی افتخارآفرین فوتسال ناشنوایان+ عکس

تقدیر وزیر آموزش وپرورش از سرمربی افتخارآفرین فوتسال ناشنوایان+ عکس

دکتر صحرایی در جلسه‌ شورای معاونین وزارتخانه آموزش و پرورش از اقدام ارزشمند تیم‌ملی فوتسال ناشنوایان ایران و داورزنی سرمربی معلم این تیم تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم‌ملی فوتسال ناشنوایان ایران با سرمربیگری رضا داورزنی، معلم فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس کمیته فوتسال فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی، هفته گذشته موفق به کسب مقام ارزشمند قهرمانی ناشنوایان جهان در رقابت‌های برزیل۲۰۲۳ شد. 

 

این عنوان که با اقدام فرهنگی و بشردوستانه ناشنوایان ایران با حضور در میدان مسابقه با چفیه منقش به بیت‌المقدس در حمایت از مردم فلسطین توام شده و در بخشی از بیانات دیدار اخیر رهبری با ورزشکاران مورد تمجید قرار گرفته بود، در جلسه این هفته شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش نیز با تقدیر مقام عالی وزارت از سرمربی آموزش و پرورشی این تیم همراه شد. 

رضا داورزنی به همین منظور میهمان ویژه جلسه شورای معاونین وزارتخانه در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود و با دریافت لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از دکتر رضامراد صحرایی بخاطر این اقدام ارزشمند تیم‌ملی فوتسال ناشنوایان مورد تقدیر و تشکر وزیر قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.