کد خبر : 253908
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 12:59
-

حضور نایب رییس، دبیرکل و سرپرست نایب رییسی بانوان در جمع ملی پوشان فوتسال+ عکس ها

حضور نایب رییس، دبیرکل و سرپرست نایب رییسی بانوان در جمع ملی پوشان فوتسال+ عکس ها

دور جدید تمرینات ملی پوشان در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در حالی آغاز شده که نایب رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال دقایقی را با بازیکنان به گفتگو پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،دور جدید تمرینات ملی پوشان در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در حالی آغاز شده که نایب رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال دقایقی را با بازیکنان به گفتگو پرداختند.

پیش از شروع تمرین صبح امروز ملی پوشان فوتسال، مهدی محمدنبی، هدایت ممبینی، مریم منظمی، نادره درودیان، مهدیه محمدخانی در جمع ملی پوشان حاضر شدند و دقایقی را با بازیکنان به گفتگو پرداختند.

در این دیدار اعضا درباره برگزاری اردوها، حضور در میادین پیش رو به نکاتی اشاره کرده و از ملی پوشان خواستند تا بهترین عملکرد خود را در تمرینات و مسابقات به ثبت برسانند.

مریم منظمی، سرپرست نایب رییسی و رییس کمیته بانوان در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم به مسئولین فدراسیون، گزارشی از آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال به جهت شرکت در ششمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیایی (AIMAG) به میزبانی تایلند ارائه کرد.
مهدی محمدنبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال خطاب به ملی پوشان گفت: پوشیسدن پیراهن تیم ملی یک یاز افتخاراتی است که نصب شما شده و این امر بدون شک با تلاش و پشتکار شما عزیزان به دست آمده است. باتوجه به رقابتهای مهم پیش رو، از شما می خواهم تمرینات خود را به جدیت دنبال کرده و برای موفقیت تیم ملی فوتسال از هیچ تلاشی دریغ نکنید.
هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز در ادامه این دیدار گفت: فدراسیون فوتبال از هیچ حمایتی برای موفقیت، اجرای برنامه های کادرفنی، برگزاری اردو ها دریغ نمی کند. تمام هدف ما این است که برای آسایش و رفاه شما تلاش کنیم تا شما عزیزان در میادین مختلف افتخار آفرین باشید.
گفتنی است، پس از پایان صحبتهای مسئولین فدراسیون، عکس یادگاری تیمی گرفته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.