کد خبر : 253979
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 10:28
-

شهرداری ساوه دو بازیکن سرشناس جذب کرد + عکس ها

شهرداری ساوه دو بازیکن سرشناس جذب کرد + عکس ها

شهرداری ساوه دو بازیکن لیگ برتری به خدمت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم شهرداری ساوه که عزم خود را برای بقا در لیگ برتر جزم کرده در نیم فصل لیگ برتر دو بازیکن شاخص جذب کرد.

این تیم با علی آقا احمدی بازیکن مس سونگون و کامبیز گمرکی بازیکن ایرالکو اراک به توافق رسید تا این دو چهره از نیم فصل دوم در ساوه به میدان بروند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.