کد خبر : 254042
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 9:31
-

دوئل پدیده های نیم فصل اول در شهرری

دوئل پدیده های نیم فصل اول در شهرری

در یکی از بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر سفیر گفتمان میزبان فرش آرای مشهد است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تنور لیگ برتر بار دیگر داغ خواهد شد و نیم فصل دوم رقابت ها از جمعه ۱۰ آذر استارت می خورد. در یکی از بازی های جذاب هفته چهاردهم، سفیر گفتمان تهران میزبان فرش آرای مشهد است.

دو تیم که کارشناسان از آنها به عنوان پدیده های نیم فصل اول یاد می کنند. گرچه سابقه حضور دو تیم در لیگ برتر قابل مقایسه نیست و فرش آرا تیمی قدیمی و سفیر گفتمان دومین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کند با این حال هر دو تیم در این فصل فراتر از انتظار نیمه اول لیگ را به پایان بردند.

سفیر که با اتکا به یکدست بودن تیم خود نمایش قابل قبولی در نیم فصل اول داشت به خوبی بر ترافیک شدید در میانه جدول واقف است و می داند که امتیاز از دست دادن در خانه آنها را چند پله پایین می اندازد درست مثل فرش آرا که آنها هم با همین فاصله میلیمتری بر سکوی چهارمی تکیه زدند. مشهدی ها تنها یک امتیاز بیشتر از سفیر دارند اما تکرار نتیجه رفت یعنی تساوی این بار بیشتر برای فرش آرا خوشایند خواهد بود.

مشهدی ها به طو رسمی بازیکنی را به ترکیب خود اضافه نکردند اما زمزمه های حضور قدرت بهادری در این تیم شنیده می شود این در حالی است که سفیر گفتمان میلاد قنبرزاده را به ترکیب خود اضافه کرده است.

دوئل محسن حسن زاده و رضا زرخانلی که تجربه سال ها مربیگری در فوتسال را دارند دیدنی و جذاب خواهد بود.

این بازی از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۰ آذر در سالن فاطمه زهرا شهرری برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.